MS Windows
briani 27239
Powerquest
Fra : Ricko.

Dato : 05-06-06 07:27

Hej , når man efterhånden har brugt powerquest itl at gendanne sin win xp
igennem et par år , alt efter behov , mister man så lidt filer hen ad vejen
, syntes pc er blevet lidt træt efterhånden , vil en rep af xp kunne hjælpe
, har renset ud og alt det der , alt virker 100 % , syntes bare at ikoner er
lidt længe om af komme frem under opstart.

--
Ricko.
ricko@livsnyter.com

Fra : Ukendt

Dato : 05-06-06 10:34

[Off Topic]

Ricko. wrote:
> PS: Topposter du svar, dvs. skriver dit svar over det citerede,
> ryger du ingen steder hen ,da det er menneskeligt at fejle, så vi
> forsætter
> hvor vi slap.

Hvorfor kan du ikke bare true med øretæver og evig fordømmelse,
ligesom alle andre?

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 05-06-06 11:56

Ricko. skrev:

> [...]
> efterhånden , vil en rep af xp kunne hjælpe , har renset ud og
> alt det der , alt virker 100 % , syntes bare at ikoner er lidt

Har du prøvet en defragmentering, og muger du nogle gange ud i
registreringsdatabasen? Jeg gør begge dele engang imellem og har
også brugt Drive Image til at gendanne min WinXP med en del gange
igennem de sidste par år, og den føles ikke langsommere af den
grund.

--
Hilsen
Madsen