Hvilket band?
Fra : Inge

Dato : 22-08-06 18:26

Hej
Jeg er kommet i tanker om et band fra 80'erne-90'erne, men kan ikke huske
hvad de hedder. Jeg mener at der var 2 mænd der sang, de var skaldede og
havde lædertøj på, og de sang på engelsk/amerikansk. Musikken var ret
iørefaldende, men jeg kan så heller ikke huske hvad numrene hed, og jeg ved
godt at det ikke er ret mange oplysninger, men jeg håber alligevel nogen her
bedre kan huske end jeg kan ;)

mvh
Inge

Fra : Per

Dato : 22-08-06 18:40

"Inge" <ingen@tingmail.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> ved godt at det ikke er ret mange oplysninger, men jeg håber alligevel
> nogen her bedre kan huske end jeg kan ;)

Mit umiddelbare bud er "Right said Fred"

http://www.rightsaidfred.com/

/Per

Fra : Inge

Dato : 22-08-06 18:48

">
> Mit umiddelbare bud er "Right said Fred"
>
> http://www.rightsaidfred.com/
>
> /Per
Det var det lige netop, så 1000 tak

mvh
Inge

Fra : MLN

Dato : 22-08-06 18:42

Tænker du ikke på dem der med ... im too sexy for .. dit og dat ???

De hed vist Right said fred ......

Yours
M.