bob fuckin' geldof
Fra : kaffebord@hotmail.co~

Dato : 22-08-06 15:08

arrangørerne burde overveje karrieren. bob geldof..!! ingen under 35
aner hvem han er. han(boomtown rats) havde ét hit for 25-30 år siden,
jeg (er 40) kan komme i tanke om yderliger ét nummer! jeg ville ikke
engang booke ham til voxhall eller musikcafeen eller for den sags skyld
deportere et slæng indianere fra clemens bro for at skaffe et hul til
ham, men nogen tror de kan sælge, hvad, 4000 billetter i arenaen,
jeez.
ved ikke om det er i anledning af festugen man vil trække et sådan et
"topnavn" til byen, så siger det alt, sammen med programmet i det
håbløst publikumsuvenlige universtelt, om ambitionsniveauet for den
rytmiske musik i festugen. kun i 1993 med cosmopolitan i ryesgade og
navne some tool, stone temple pilots, bjørk, rage against the machine,
fishbone mfl. var man lidt fremme i skoene! navne hvoraf en håndfuld
stod på tærskelen til et verdensgennembrud.
c'mon!!

dan

Fra : Mads Breddam

Dato : 22-08-06 15:23

<kaffebord@hotmail.com> skrev i en meddelelse
arrangørerne burde overveje karrieren. bob geldof..!! ingen under 35
aner hvem han er. han(boomtown rats) havde ét hit for 25-30 år siden,

Jeg ved godt hvem han er, og det har jeg vidst i en 5-6 år - så det må være
siden jeg var 17. En hel del af mine jævnaldrende venner kender ham givetvis
også. Bortset fra det så tror jeg heller ikke han kan samle enormt mange
mennesker. Men han har da været lidt fremme på det seneste med hans
Live8-halløj, Pink Floyd-reunion og gæsteoptræden hos David Gilmour for
nogle år, - og de to navne kender vi også - os unge purke.

--
Mvh.:
Mads Dupont Breddam

Fra : Herluf Holdt, 3140

Dato : 22-08-06 15:59

kaffebord@hotmail.com skrev:

> arrangørerne burde overveje karrieren. bob geldof..!!
> ingen under 35 aner hvem han er.
> [...]

Så er det på tide at I unge ser filmen Pink Floyd - The Wall
(fra 1982). Der spiller han såmænd bare hovedrollen.

--
Herluf :·)

Fra : Kim Christiansen

Dato : 22-08-06 16:06

"Herluf Holdt, 3140" <herlufholdtFJERN@privat.dk> wrote in message

> Så er det på tide at I unge ser filmen Pink Floyd - The Wall
> (fra 1982). Der spiller han såmænd bare hovedrollen.

Ja hvis man har lyst til at se en opvisning i prætentiøs
ingenting-at-ha'-det-i-præstation, skal man skynde sig at downloade den...
og så synes jeg endda ikke at musikken er særlig go'.

Fra : Ole Thomsen

Dato : 22-08-06 17:32

Kim Christiansen" <a@b.com> wrote in message

> Ja hvis man har lyst til at se en opvisning i prætentiøs
> ingenting-at-ha'-det-i-præstation, skal man skynde sig at downloade den...
> og så synes jeg endda ikke at musikken er særlig go'.

Jeg gir' dig delvis ret i det prætentiøse, og filmen tangerer nok
verdensrekorden for bøjning i neon.

Men det meste af musikken er absolut et download værd.

Ole Thomsen

Fra : Esben von Buchwald

Dato : 24-08-06 18:20

Kim Christiansen wrote:
> og så synes jeg endda ikke at musikken er særlig go'.

Personligt vil jeg da nok mene at The Wall albummet er på min personlige
top10 over albums jeg kan anbefale - du finder næppe meget der er så
vel-arrangeret, vel-produceret, gennemtænkt osv.

--
MVH: Esben von Buchwald
http://www.sbn.as

Fra : Hauge

Dato : 22-08-06 16:07

Hej
Herluf Holdt, 3140 wrote:
> Så er det på tide at I unge ser filmen Pink Floyd - The Wall
> (fra 1982). Der spiller han såmænd bare hovedrollen.

Godt Herluf, de unge skal dælme ikke komme her og belære folk om noget
de ikke aner noget om

Mvh Hauge

<http://newscheck.smart-tech.dk/20060822150658@smart-tech.dk>
På samme domæne som afsenderen af dette indlæg, ses headerne.

Fra : Esben von Buchwald

Dato : 24-08-06 18:19

Herluf Holdt, 3140 wrote:

> Så er det på tide at I unge ser filmen Pink Floyd - The Wall
> (fra 1982). Der spiller han såmænd bare hovedrollen.

At han spiller hovedrollen i en film, med noget musik som ikke er af ham
selv, siger da INTET om hans egen musik, så selv om han nok primært er
kendt fra The Wall er det vel ikke ensbetydende med at han også kan
sælge koncertbilletter?

--
MVH: Esben von Buchwald
http://www.sbn.as

Fra : Bruno

Dato : 22-08-06 16:36

kaffebord@hotmail.com wrote:
> arrangørerne burde overveje karrieren. bob geldof..!! ingen under 35
<snip> bla. bla. bla.

Kendt eller ikke kendt, det kunne jo tænkes manden rent faktisk har
noget at byde på rent musikalsk, men det har selvfølgelig ingen værdi i
manges øjne.

Mvh

Bruno

Fra : Claus Smith

Dato : 22-08-06 17:39

Fakta er bare at han og hans musik har overlevet siden og spillet stadig tit
imodsætning til nutidens døgnfluer som for nogles vedkommende ikke lever
mere end en måneds tid...tankevækkende.

Claus

Fra : R. Ilsøe

Dato : 23-08-06 06:09

<kaffebord@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> ingen under 35 aner hvem han er. han(boomtown rats) havde ét hit for 25-30
> år siden,
> jeg (er 40) kan komme i tanke om yderliger ét nummer!

Nu består en stor del af befolkningen så også af folk over 40, -måske de
prøver at tiltrække nogen af dem? Desuden er jeg også en af dem der ved hvem
han er (og ja, også Boomtown Rats - og tilsyneladende er der flere af os
unge der ude!

Om han kan trække folk til og om han har noget at byde på må tiden jo
vise... Mig trækker han i hvert fald ikke helt til Århus!

Rinnie Ilsøe

Fra : Eliasen

Dato : 23-08-06 07:05

"R. Ilsøe" <rinnie@rinnie.dk> wrote in message
> [...]
>
> Om han kan trække folk til og om han har noget at byde på må tiden jo
> vise... Mig trækker han i hvert fald ikke helt til Århus!

Og det kan han jo så ikke. Koncerten i Århus er aflyst. Der blev solgt
21 billetter.

--
Eliasen

Fra : R. Ilsøe

Dato : 23-08-06 12:06

"Eliasen" <kyskoen@stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> Og det kan han jo så ikke. Koncerten i Århus er aflyst. Der blev solgt 21
> billetter.

Det taler vist for sig selv! Han havde mere succes med at være kilde til
indlæg i denne nyhedsgruppe end han havde med at sælge billetter!

Rinnie

Fra : Benny Mortensen

Dato : 23-08-06 12:02

[...]

Når man sådan tænker på den røvfuld Åge fik, for ikke at kende til Wilson
Pickett...

Så skulle du have rumpen i smækhøjde ))))

M.V.H....Benny..

Fra : Max

Dato : 23-08-06 12:20

Hej

> ved ikke om det er i anledning af festugen man vil trække et sådan et
> "topnavn" til byen, så siger det alt, sammen med programmet i det

Det var bedre de havde brugt ham Bob til at arrangere noget musik,
det har han jo til fulde bevist at det er han meget bedre til end at spille
musik og lave film.

Ps: og jeg er så riglig gammel til at vide hvem han er, men ville ikke
gå til koncert med ham.

Mvh Max