skal vi stå sammen
Fra : Lisbeth Kristensen

Dato : 21-08-06 10:22

Hej

Jeg ønsker vild meget at tabe mig, jeg kunne bare godt tænke mig at skrive
med andre der havde lyst til at tabe sig.
Jeg forestiller mig at vi kunne skrive korte eller lange mail om hvordan
dagen er gået, fortælle hvad vi har spist og drukket, og hvis vi har lyst så
fortælle hvad godt eller dårlig vægten har at fortælle.
jeg har planer om at smide 9 kg og det skal inden uge 42

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 24-08-06 16:58

Lisbeth Kristensen <1hxl.k@os.dk> wrote:

> [...]
> fortælle hvad godt eller dårlig vægten har at fortælle.
> jeg har planer om at smide 9 kg og det skal inden uge 42

Så skal du smide over 1 kg om ugen!

Hvad er dit BMI, Lisbeth?

--
regards , Peter B. P. - liberterran.org, siad.dk, macplanet.dk
"The politicians don't just want your money. They want your soul. They

Fra : Syrene Lassesen

Dato : 15-10-06 12:40

Hej Lisbeth.

Hvordan går det med at tabe dig?
Jeg er også på kur, men det går desværre ikke så godt med vægttabet.

MVH. Syrene