Maskine til energi
Fra : dktekno

Dato : 19-08-06 22:07

Fra : dktekno

Dato : 19-08-06 22:08

http://forum.physorg.com/index.php?showtopic=8527
"dktekno" <dktekno@gmail.com> wrote in message
news:44e77d46$0$75037$14726298@news.sunsite.dk...
> http://i10.photobucket.com/albums/a104/dktekno/sc.jpg

Fra : Kim Jensen

Dato : 19-08-06 22:28

dktekno wrote:
> http://i10.photobucket.com/albums/a104/dktekno/sc.jpg

Poster du ikke et billede - gerne video - af maskinen, som du
selvfølgelig har bygget for at underbygge din teori?

--
mvh Kim Jensen
blog.werx @ http://kim.litewerx.dk

Fra : dktekno

Dato : 20-08-06 00:14

Jeg har ikke bygget noget, for jeg kan ikke tage mig sammen til det.

Jeg venter blot på, at der er en eller anden der gider lave den i praksis.
Dog vil jeg forebygge, at der tages patent på en evighedsmaskine, og derfor
vil jeg sørge for, at gøre det så offentligt, som overhovedet muligt.

Gud forbød mig at tage patent på min evighedsmaskine.
Jeg vil derfor synes, at det er unfair hvis andre må...

Fra : Kim Jensen

Dato : 20-08-06 08:39

dktekno wrote:
> Jeg har ikke bygget noget, for jeg kan ikke tage mig sammen til det.
> Jeg venter blot på, at der er en eller anden der gider lave den i praksis.

Det vil sikkert hjælpe med nogle mere forståelige tegninger og
specifikationer. Jeg får i hvert fald intet ud af denne

Fra : Morten Guldager

Dato : 20-08-06 12:18

2006-08-20 Kim Jensen wrote

> Det vil sikkert hjælpe med nogle mere forståelige tegninger og
> specifikationer. Jeg får i hvert fald intet ud af denne
> http://i10.photobucket.com/albums/a104/dktekno/sc.jpg

Enig. Jeg forsøgte også at fatte hvad han har tegnet.

Kom frisk med nogle flere tegninger og/eller beskrivelser.

/Morten - som bestemt heller ikke tror på "konceptet"

Fra : Ole Christiansen

Dato : 20-08-06 09:39

Fra : JBH

Dato : 20-08-06 14:09

"dktekno" <dktekno@gmail.com> skrev i en meddelelse
> http://i10.photobucket.com/albums/a104/dktekno/sc.jpg

Den energi man vinder på tyngdekraften når magnet 1 går ned, skal bruges på
at bringe en ny magnet i topposition . Ellers ville det jo også være muligt
at lave systemet så man også bruger en magnet (et meget homogent magnetfelt)
istedet tyngdekraften.

Start med at opfinde en maskine som ophæver tyngdekraften

/JBH

Fra : JB

Dato : 20-08-06 17:48

> Start med at opfinde en maskine som ophæver tyngdekraften

Eller også kunne man gøre som mig, jeg har opfundet min egen
evighedsmaskine. Det eneste der mangler i den er en fjeder der trykker mere
i den ene ende, end den gør i den anden ende

JB

Fra : Max

Dato : 20-08-06 19:03

Hej JB

> evighedsmaskine. Det eneste der mangler i den er en fjeder der
> trykker mere i den ene ende, end den gør i den anden ende

Stil den på højkant og dit problem er løst.

Mvh Max

Fra : Ralph

Dato : 20-08-06 19:02

"JB" <nospam@nospam.dk> skrev i en meddelelse
> evighedsmaskine. Det eneste der mangler i den er en fjeder der trykker
> mere i den ene ende, end den gør i den anden ende

Er det ikke bare at lave godset lidt tykkere i den ene ende?

--
Ralph

Fra : John Larsson

Dato : 20-08-06 19:18

"JB" <nospam@nospam.dk> writes:
>Eller også kunne man gøre som mig, jeg har opfundet min egen
>evighedsmaskine. Det eneste der mangler i den er en fjeder der trykker
>mere
>i den ene ende, end den gør i den anden ende

Spiralfjederen er opfundet for mange hundrede år siden!

John