Program til diagramtegninger...
Fra : Carlsen

Dato : 19-08-06 21:38

Hej Igen...

Nogen som kan anbefale et godt program til diagramtegninger (gerne et
freeware). Jeg skal bruge det i forbindelse med min undervisning (Ohms Lov).

Med venlig hilsen
-LC

Fra : Max

Dato : 19-08-06 21:44

Hej Carlsen

> Nogen som kan anbefale et godt program til diagramtegninger (gerne et
> freeware). Jeg skal bruge det i forbindelse med min undervisning

Circad, download den fra www.holophase.com

Mvh Max

Fra : Carlsen

Dato : 20-08-06 06:15

>"Max" <Max_Jens@post9.tele.dk.invalid> skrev i en > >Circad, download den
>fra www.holophase.com

Det vil jeg gøre - mange tak!
-LC

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 20-08-06 07:02

Carlsen <carlsens@webspeed.dk> wrote:

> [...]
> freeware). Jeg skal bruge det i forbindelse med min undervisning (Ohms Lov).

Til Mac:

OmniGraffle og OmniGraffle Pro. Desværre ikek gratis, men ikke-pro
versionen er da overkommelig i pris... sådan da?

http://www.omnigroup.com/applications/omnigraffle/

--
regards , Peter B. P. - liberterran.org, siad.dk, macplanet.dk
"The politicians don't just want your money. They want your soul. They

Fra : Tomas Pedersen

Dato : 20-08-06 07:30

On Sat, 19 Aug 2006 22:37:44 +0200, Carlsen wrote:

> Nogen som kan anbefale et godt program til diagramtegninger (gerne et
> freeware). Jeg skal bruge det i forbindelse med min undervisning (Ohms Lov).

Altså elektriske/elektroniske diagrammer. Du bør hellere stille den slags
spørgsmål i dk.teknik.elektronik.

Det her er en mulighed: http://www.tech-chat.de/aacircuit.html

Tomas

Fra : JB

Dato : 20-08-06 11:12

> Nogen som kan anbefale et godt program til diagramtegninger (gerne et
> freeware). Jeg skal bruge det i forbindelse med min undervisning (Ohms
> [...]

Der er også Electronics Workbench der indeholder simulering af diagram
Gå ind under "Request Freeware Edition CD"
http://www.electronicsworkbench.com/products/

Eagle : Freeware, der bruges til diagram og printlayout
http://www.cadsoft.de/cgi-bin/download.pl?page=/home/cadsoft/html_public/download.htm.de&dir=eagle/program/4.1

Mvh
JB

Fra : Niels Elgaard Larsen

Dato : 21-08-06 23:27

Carlsen skrev:

> Hej Igen...
>
> Nogen som kan anbefale et godt program til diagramtegninger (gerne et
> freeware). Jeg skal bruge det i forbindelse med min undervisning (Ohms
> Lov).

Dia er Open Source:
http://www.gnome.org/projects/dia/

Fra : Carlsen

Dato : 22-08-06 14:06

"Niels Elgaard Larsen" <elgaard@agol.dk> skrev i en meddelelse
> Dia er Open Source:
> http://www.gnome.org/projects/dia/

Jeg kan skisme ikke navigere mig frem til den fil der skal hentes - guide?

-LC