nano
Fra : Dennis Nielsen

Dato : 16-07-06 21:44

Hej

Er der nogen herinde der har erfaring med "nano-behandling" af bilen
forrude... virker det ?

//Dennis

Fra : Kim2000

Dato : 16-07-06 21:50

"Dennis Nielsen" <Bjerrevej19@privat.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Er der nogen herinde der har erfaring med "nano-behandling" af bilen
> forrude... virker det ?

Det minder mig om det der nano ting man kunne bruge til sine vinduer så man
kun skulle pudse dem en gang hver 3.år. Er der nogen der kan huske mærket?
Og har erfaring med det?

mvh
Kim

Fra : Emil

Dato : 16-07-06 22:58

http://shop.n-team.dk/product.asp?product=96&sub=22&page=1
http://www.overfladen.dk/index.htm

>Og har erfaring med det?

Brug af forstøvningsprodukter i brusekabiner mistænkes for
alvorlige skader i åndedrætssystemet. Jeg har ingen links på
hånden.
Hvis du vil Google efter det, så var det på nogle tyske sider jeg
så det.

m.v.h. Emil

Fra : Jakob M

Dato : 16-07-06 23:17

> Brug af forstøvningsprodukter i brusekabiner mistænkes for
> alvorlige skader i åndedrætssystemet.

Ja, men det havde intet med nanopartikler at gøre. Det tyske firma der
producerede de problematiske "nano-" produkter indeholdt ikke nanopartikler.
http://ing.dk/article/20060524/BIO/60524005

Mvh
Jakob

Fra : Emil

Dato : 16-07-06 23:43

Jakob M wrote:

>Ja, men det havde intet med nanopartikler at gøre. Det tyske firma der
>producerede de problematiske "nano-" produkter indeholdt ikke nanopartikler.
>http://ing.dk/article/20060524/BIO/60524005

Tak for info. Googlen efter "Magic Nano-spray" giver en masse
links.

m.v.h. Emil

--
En simpel stavefejl kan være forskellen mellem viden og
uvidenhed.

Fra : Ole

Dato : 19-07-06 00:22

Det var så nano, skal vi så gå over til pico ??

Fra : Martin Andersen

Dato : 19-07-06 00:59

Ole wrote:
> Det var så nano, skal vi så gå over til pico ??
picotek lyder bare ikke helt så sejt.

Fra : Carsten Svaneborg

Dato : 22-07-06 11:40

Ole wrote:
> Det var så nano, skal vi så gå over til pico ??

P.t. synes det at være tilfældet at hvis du ansøger
om penge og bruger "nano" i beskrivelsen så er der
størrer chance for success, end pico eller mikro.

Det betyder så at man visse gange udsættes for foredrag
med "nano" i hver sætning .. til at megabrække sig over..

Men who knows in the future.

--
Mvh. Carsten Svaneborg
http://gauss.ffii.org softwarepatent database

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 23-07-06 00:28

Carsten Svaneborg <deadend@zqex.dk> writes:

> Det betyder så at man visse gange udsættes for foredrag
> med "nano" i hver sætning .. til at megabrække sig over..

Hvis du nu kun nanobrækker dig, er det nemmere at tørre op til sidst.
--
Thorbjørn Ravn Andersen

Fra : Preben Riis Sørensen

Dato : 23-07-06 02:00

"Thorbjørn Ravn Andersen" <nospam0000@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Hvis du nu kun nanobrækker dig, er det nemmere at tørre op til sidst.

Og med det nano-rør han har, giver det heller ikke problemer med
nattevædning.

--
M.V.H.
Preben Riis Sørensen