ufo
Fra : Michael Knudsen

Dato : 28-06-06 09:24

Her er en rigtig god dokumentarudsendelse omkring emnet ufo'er

http://video.google.com/videoplay?docid=-5594744703753734741

Det er sjovt som de officielle myndigheder prøver at skjule sandheden, dog
lige med undtagelse af Frankrig, som lavede en videnskablig raport over
emnet og som blev frigivet til offentligheden, det kan man selv se i denne
video.

Michael

Fra : Mads Bondo Dydensbor~

Dato : 28-06-06 12:44

Michael Knudsen wrote:

> Her er en rigtig god dokumentarudsendelse omkring emnet ufo'er
>
> http://video.google.com/videoplay?docid=-5594744703753734741
>
> Det er sjovt som de officielle myndigheder prøver at skjule sandheden,

Jeg kommer sikkert til at fortryde det, men "hvilken sandhed"?

Mads

--
Mads Bondo Dydensborg mads@dydensborg.dk http://www.madsdydensborg.dk/

Value your freedom, or you will lose it, teaches history. "Don't bother us
with politics," respond those who don't want to learn.

- Free software proponent, Richard M. Stallman

Fra : Michael Knudsen

Dato : 29-06-06 07:31

"Mads Bondo Dydensborg" <madsdyd@challenge.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg kommer sikkert til at fortryde det, men "hvilken sandhed"?

Jeg kommer sikkert til at fortryde det, men "har du set videoen"

Michael

Fra : Mads Bondo Dydensbor~

Dato : 03-07-06 07:32

Michael Knudsen wrote:

> "Mads Bondo Dydensborg" <madsdyd@challenge.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg kommer sikkert til at fortryde det, men "har du set videoen"

Nej, det har jeg faktisk ikke.

Men, jeg synes måske også OP burde have kommet med en kort forklaring, ala:

.... skjule sandheden om at UFO'er i virkeligheden er The Flying
SpagehettiMonsters måde at åbenbare sig for sine tilhængere på."

Eller hvad sandheden nu var.

Er det for meget at bede om?

Mvh

Mads

--
Mads Bondo Dydensborg mads@dydensborg.dk http://www.madsdydensborg.dk/

There has never been a good war or a bad peace.
- Benjamin Franklin

Fra : Michael

Dato : 29-06-06 08:10

"Mads Bondo Dydensborg" <madsdyd@challenge.dk> wrote in message

> Jeg kommer sikkert til at fortryde det, men "hvilken sandhed"?
>
> Mads

Ikke ret tit jeg griner højt mens jeg sidder alene foran computeren :)

Fra : Michael Knudsen

Dato : 29-06-06 10:47

"Michael" <mbrud@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> "Mads Bondo Dydensborg" <madsdyd@challenge.dk> wrote in message

> Ikke ret tit jeg griner højt mens jeg sidder alene foran computeren :)

og det godt for helbredet, så tillykke med det

Michael

Fra : Peter Makholm

Dato : 29-06-06 10:53

"Michael Knudsen" <toffi@tdcadsl.dk> writes:

> Jeg kommer sikkert til at fortryde det, men "har du set videoen"

Nej, der er et eller ander der forhindrer mig i at gøre det. Jeg har
ikke problemr med at se andre videoer fra google, så det er ikke det
der er galt.

--
Peter Makholm | One thing you do is prevent good software from
peter@makholm.net | being written. Who can afford to do professional

Fra : Herluf Holdt, 3140

Dato : 29-06-06 14:34

Peter Makholm skrev:

> Nej, der er et eller ander der forhindrer mig i at gøre det.
> Jeg har ikke problemr med at se andre videoer fra google,
> så det er ikke det der er galt.

Jeg har ellers en mellemhurtig webspeedforbindelse, og
prøvede to gange i går at se videoen, men den går "død"
efter at den siger at der nu kun "mangler et element".
I dag gav den bare "fejl på siden".

--
Herluf

Fra : Jonas Kofod

Dato : 29-06-06 14:48

Herluf Holdt, 3140 wrote:
> Jeg har ellers en mellemhurtig webspeedforbindelse, og
> prøvede to gange i går at se videoen, men den går "død"
> efter at den siger at der nu kun "mangler et element".
> I dag gav den bare "fejl på siden".

Det er myndighederne der skjuler SANDHEDEN

Fra : Kim2000

Dato : 28-06-06 15:01

"Michael Knudsen" <toffi@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> emnet og som blev frigivet til offentligheden, det kan man selv se i denne

Min netforbindelse er ret elendig (512/256), kan man ikke gemme filmen på
harddisken?

mvh
Kim

Fra : Ingolf

Dato : 28-06-06 17:12

"Kim2000" <kim2000@surfmail.dk> wrote in message

> Min netforbindelse er ret elendig (512/256), kan man ikke gemme filmen på
> harddisken?

Der er en 'download' knap. Så modtager du en .GVP fil, som kan afspilles med
Google Video Player:
http://video.google.com/playerdownload

_
http://www.disclosureproject.org/

Fra : Kim2000

Dato : 28-06-06 19:56

"Ingolf" <dont_spam_ingolf@excite.com> skrev i en meddelelse
> "Kim2000" <kim2000@surfmail.dk> wrote in message

> Der er en 'download' knap. Så modtager du en .GVP fil, som kan afspilles
> med Google Video Player:
> http://video.google.com/playerdownload

Jeps, I know, men den hakker frygteligt. Derfor var jeg interesseret i at
gemme alle 90 minutter på harddisken og så afspille den.

mvh
Kim

Fra : Christian Andersen

Dato : 28-06-06 20:12

Kim2000 skrev:

> Jeps, I know, men den hakker frygteligt. Derfor var jeg interesseret i at
> gemme alle 90 minutter på harddisken og så afspille den.

Playeren gemmer såmænd også på harddisken. Kig i File - Preferences -
"Save all video files in:"

Så kan du starte afspilning i playeren, pause den, og vente indtil hele
filmen er downloadet. Den downloader nemlig også mens den står på pause.

--
Party time, excellent, wiuuuu, wiuuuu, wiuuuuuuu!!!

Fra : Kim2000

Dato : 28-06-06 21:25

"Christian Andersen" <ij2ztk602@sneakemail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Så kan du starte afspilning i playeren, pause den, og vente indtil hele
> filmen er downloadet. Den downloader nemlig også mens den står på pause.

Takker, den er i fuld gang.

mvh
Kim

Fra : Jack

Dato : 30-06-06 17:04

> [...]
> emnet og som blev frigivet til offentligheden, det kan man selv se i denne

Spændende, men ikke særlig overbevisende....Deres animerede "beviser"
minder lidt om USAs Disney-tegninger, som blev fremlagt for FN og brugt
som "beviser" for at Irak havde masseødelæggelsesvåben.

Fra : Jan Rasmussen

Dato : 30-06-06 21:29

> [...]
> videnskablig raport over emnet og som blev frigivet til offentligheden, det kan man selv se i denne video.

Udemærket film,,, så den for noget tid siden.

Jeg kan anbefale Terrence McKenna's 'audio lecture' om emnet, for et "alternativt" synspunkt.
http://mckenna.psychedelic-library.org/Terence%20Mckenna%20-%20Angels%20Aliens%20&%20Archetypes%20rc.mp3
http://mckenna.psychedelic-library.org/

Jan Rasmussen