Nogen forklaring på det her? :)
Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 23-06-06 00:01

http://humorhulen.dk/?side=film/embed&id=221

Kræver Windows Media Player for at kunne ses.

--
regards, Peter B. Perlsø - liberterran.org - antipartiet.dk
"The politicians don't just want your money. They want your soul. They

Fra : Preben Riis Sørensen

Dato : 23-06-06 00:09

Jesus!
--
M.V.H.
Preben Riis Sørensen

Fra : Sune Storgaard

Dato : 23-06-06 08:34

Preben Riis Sørensen skrev:

> Jesus!

Jeg hælder til Jesus + linedans

--
It's what happens when Alex Trebek has a picture of a giraffe
in his ass during an earthquake ! [The Tourettes guy]

Fra : Thomas Hejl Pilgaard

Dato : 23-06-06 09:55

Sune Storgaard <nospam@strueradsl.invaliDK> skrev i
449b9981$0$15790$14726298@news.sunsite.dk :

> Jeg hælder til Jesus + linedans

Det er i så fald flere liner, for der er mindst en person der bryder
den linie han går i, og hans fødder træder ikke på samme linie.

Jeg synes der er tidspunkter hvor han løfter bagerste fod inden den
forreste har 'trådt helt ned'... Wire-action? Der er ingen der kigger
op, så han kunne måske hænge i noget?

/ Ostenfeldtsvej 8c 2 tv | you're doing, you're | ^ ^ \
\ 4700 Naestved, Denmark | not learning anything. | = @ = /
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

Fra : Uffe Ravn

Dato : 23-06-06 10:01

Thomas Hejl Pilgaard wrote:

> [...]
>
> Jeg synes der er tidspunkter hvor han løfter bagerste fod inden den
> forreste har 'trådt helt ned'... Wire-action? Der er ingen der kigger

Ud fra den måde han går på, vil jeg sige at der er søjler eller plader af
plexiglas under vandoverfladen.

I stil med den gamle vits om bundgarnspælene.

Mvh. Uffe Ravn

Fra : Dan Storm

Dato : 23-06-06 10:06

Uden at vide det med sikkerhed, så mener jeg at der er tale om to
transperante plader der går tværs over poolen.
Baseret på:

1. Der er INGEN foran ham i vandet på noget tidspunkt!

2. Da han når midten, smider han skoene, men idét han går videre tager
han et belastende stort skridt.

3. Hvorfor tager han ikke det sidste skridt? Kunne han mærke der ikke
var mere at gå på?

- Så vigtig er du heller ikke!

Fra : Martin Bak

Dato : 23-06-06 10:20

"Dan Storm" <shadyz@_REMOVETHIS_err0r.dk> skrev i en meddelelse
> Uden at vide det med sikkerhed, så mener jeg at der er tale om to
> transperante plader der går tværs over poolen.
> Baseret på:

Man kan faktisk se kanten af en plade 4 skridt før han er over. Lige efter
den mørkhårede dame har holdt sig for munden i tilsyneladende forbløffelse
skifter kameraet til at man ser hans ben og fødder. Der kan man se den højre
kant af en plade under vandet.

Martin

Fra : Sune Storgaard

Dato : 23-06-06 11:19

Martin Bak skrev:

> Man kan faktisk se kanten af en plade 4 skridt før han er over.

Det ser faktisk sådan ud ja, selvom det måske ikke er i verdens bedste
kvalitet..heldigt nok for ham måske.

Jeg tror iøvrigt at "tilskuerne" er taget fra en TV-Shop reklame, de virker
ihvertfald ligeså begejstrede og hyler og hviner .. dog uden at nogen af dem
gør sig fortjent til en Oscar ..

Fra : Dan Storm

Dato : 24-06-06 12:28

Martin Bak skrev:
> [...]
> skifter kameraet til at man ser hans ben og fødder. Der kan man se den højre
Jeg så det godt, men lod tvivlen om en sammenføjning i bunden komme ham
til gode! ;)

- Så vigtig er du heller ikke!