Kattepension søges - hvilke kan I anbefale~
Fra : Gainsbourg

Dato : 18-08-06 02:24

Vi skal bruge en god kattepension lidt hurtigt. Det skal være et ordentligt
sted - helst så tæt på Kbh. som muligt. Det skal være med seperate bure,
store nok til at vores 2 katte kan være der sammen i samme bur. Og hygiejnen
skal være i top. Og de skal helst ikke have hundepension også, da jeg har
erfaring med at den konstante hundegøen virker meget stressende på kattene.

På forhånd tak!

Med venlig hilsen
Gainsbourg

Fra : Ukendt

Dato : 18-08-06 12:43

"Gainsbourg" <isl41688@THORSTENimage.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> bur. Og hygiejnen skal være i top. Og de skal helst ikke have hundepension
> også, da jeg har erfaring med at den konstante hundegøen virker meget

Hej Gainsbourg
Der er flere af dine kriterier denne pension ikke opfylder.
http://www.kameludl.dk/

Men jeg har altid brugt kameludlejningen, Og føler mig sikker på at kattene
har det optimalt.

Det der med lige nu, Det er jo altid et problem.
Og der er hundepension, den kan nu ikke høres der hvor kattene bor.
og det ligger lidt fra Kbh, Ja i Helsinge.

Men ring, og tag forbi, og kig på den, Selvom i ikke bruger den denne gang,
ja så tror jeg det er lige noget for jer og jeres forkælede katte.

Mvh Allan

Fra : Gainsbourg

Dato : 19-08-06 00:40

Tak for dit forslag Allan

Er der virkelig ikke andre, der kan anbefale nogen?

Med venlig hilsen
Gainsbourg

Fra : Lise Hudtloff Nielse~

Dato : 19-08-06 04:36

> Tak for dit forslag Allan
>
> Er der virkelig ikke andre, der kan anbefale nogen?

Jo, http://www.kattepensionen-kbh.dk/

Jeg havde Freja derude et par dage sidste år, og hun så ud til at have det
fint. Jannie er uddannet fagveterinærsygeplejerske, så kattene er i absolut
gode og kyndige hænder.

M.v.h.
Lise

Fra : Ukendt

Dato : 19-08-06 08:12

> [...]
> Tak for dit forslag Allan
>
> Er der virkelig ikke andre, der kan anbefale nogen?

Og hej igen, Jeg mener nu stadigvæk at i skal ringe, og kigge forbi
kameludlejningen, Der er flot, store bure, jeg tror i bliver solgt hvis i
ser det.

Mvh Allan

Fra : tina larsen

Dato : 20-08-06 20:32

Jeg kan varmt anbefale
http://www.vestskovens-kattepension.dk/ der bruger jeg når vi skal ud og
rejse. hun er super sød og meget kærlig over for misserne. Mine 2 misser
elsker hende og vil ikke med hjem.

der ligger også
http://kattepensionen-kbh.dk/ København SV, med indgang gennem
"Dyrehospitalet i København.