Server bag router duer ikke indefra
Fra : Lars Stokholm

Dato : 14-08-06 21:15

Jeg kører en Apache webserver bag en ZyXEL 2602R router. Jeg
har sat NAT op til 10.0.0.10. Det virker fint udefra men ikke
på lokalnetværket. Af en eller anden grund kan jeg ikke komme
i kontakt med serveren fra lokalnetværket ved at bruge
routerens IP (WAN). Jeg er nødt til at bruge 10.0.0.10.

Hvad skyldes det og hvad gør jeg?

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 14-08-06 21:19

Lars Stokholm <this@is.invalid> crashed Echelon writing

> [...]
> i kontakt med serveren fra lokalnetværket ved at bruge
> routerens IP (WAN). Jeg er nødt til at bruge 10.0.0.10.

Global IP loopback enabled i routeren?

--
Bjarke Andersen

Fra : Lars Stokholm