hejsa hlælp mig lige
Fra : Jens

Dato : 13-08-06 20:14

jeg køre med den nye msn men bliver smit af hele tiden på den

køre men en linksys og med kabel

kan det være min netkort der er for gammel / for lille ????

--
Men Venlig Hilsen
Jens E Koch

Link
http://smiley.smileycentral.com/download/index.jhtml?partner=ZNxdm122ZZDK
http://www.familieadvokaten.dk/
http://www.netdoktor.dk/
http://www.112alarm.dk/
http://www.gratis-ting.dk/underholdning/index.php
http://www.glemsom.dk/hjemmet/livstid.htm

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 13-08-06 20:29

Jens skrev følgende i et indlæg på Usenet:
> jeg køre med den nye msn men bliver smit af hele tiden på den

Du ved godt at ingen gider hjælpe dig før du overholder de få
reglerm som du er gjort opmærksom på en million gange:

1: Skriv et sigende emne - læs
http://usenet.dk/netikette/larm.html

2: Signatur max 4 linier - læs
http://usenet.dk/netikette/signatur.html

Denne gang har du dog til en afveksling ramt den rigtige gruppe

Jan

Fra : Lasse Jensen

Dato : 13-08-06 20:26

Jens wrote:

> jeg køre med den nye msn men bliver smit af hele tiden på den
>
> køre men en linksys og med kabel
>
> kan det være min netkort der er for gammel / for lille ????

Hjælp til selvhjælp:

1) Post kun i den gruppe hvor dit spørgsmål er relevant. Du siger du bruger
kabel. Gør det spørgsmålet relevant i .traadloest gruppen? Det omhandler en
enkelt computer. Gør det spørgsmålet relevant i .stort gruppen?

2) Uddyb hvad fejlen er og hvilket udstyr du bruger. Hvilke tiltag har du
prøvet for selv at afhjælpe fejlen? Har du gjort noget for at konstatere at
fejlen rent faktisk ligger i hardwaren?

3) Din signatur er alt for lang.

4) Du betaler ikke for at få hjælp her. Opfør dig høfligt og vis at vores
hjælp er værdsat.

--
Lasse Jensen [fafler at g mail dot com]
Linux, the choice of a GNU generation.