Axis storpoint som NAS ?
Fra : martin bjerre

Dato : 13-08-06 10:57

Hej gruppe

Jeg håber der er en herinde der kan hjælpe mig lidt. Jeg har en Axis
Storpoint CD+ som jeg gerne ville have til at fungere som NAS. Det gør den
sådant set allerede, mit problem er dog at jeg ikke kan flytte filer over på
den via netværket. Den eneste måde at flytte data over i den, er ved at
brænde dem på en CD og lade den lave mirror af skiven. Hvodan dælen får jeg
den til at køre som jeg gerne vil ? Axis support svarer : "discontinued
product, no support" så nu sætter jeg min lid til de kloge herinde

Martin

Hent en gratis SPAMfighter her.