Traadloest netvaerk
Fra : CR

Dato : 24-07-06 06:19

Jeg har en ven som er koblet paa internettet traadloest. Hans computer er
stationaer med it WIFI indstikskort. Problemet er bare at hans forbindelse
er meget ustabil. Det ene sekund kan den vaere "meget god" og det andet
oejeblik "lav". Naar den er "lav" falder overfoerselshastigheden drastisk.
Naar jeg tager en baerbar med WIFI ind i samme rum saa er forbindelsen paa
denne meget bedre. Routeren er en LINKSYS 624. Hvad kan vi goere for at faa
en lidt bedre forbindelse?

Fra : Jørn Andersen

Dato : 24-07-06 17:12

On Mon, 24 Jul 2006 00:18:36 -0500, "CR" <cr@notreal.dk> wrote:

>Jeg har en ven som er koblet paa internettet traadloest.

Prøv dk.edb.netvaerk.traadloest

Mvh. Jørn

--
Jørn Andersen,
Brønshøj

Fra : CR

Dato : 24-07-06 17:21

Undskyld. Havde ikke set at der var en saadan gruppe.