Netværksforbindelse er væk - hvad gør jeg ~
Fra : Jesper Jacobsen

Dato : 19-07-06 10:22

Hej gruppe.

Min søns computer har kørt upåklageligt med et kabel til netværk, men efter
vi er flyttet, og vi har installeret trådløse netkort, har jeg fået det
problem, at ikonet med "Netværksforbindelser" er væk, og der sker intet, når
jeg klikker på det mærkelige ikon der er ved den. går jeg ind i
enhedshåndteringen, viser den fint de to netkort der er i (tråløs og med
kabel), men jeg kan ikke konfigurere en forbindelse via det trådløse
netværk.

Kan man på en eller anden måde installere "netværksforbindelser" igen, og
hvis man kan, hvordan ??
Er der andre muligheder for at få det til at køre igen, uden at skulle
geninstallere ??

Mvh.

Jesper

Fra : Claus Skaarup

Dato : 19-07-06 10:52

"Jesper Jacobsen" <jesper.jacobsen@host.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> hvis man kan, hvordan ??
> Er der andre muligheder for at få det til at køre igen, uden at skulle

Sjovt. Det problem havde jeg for nylig. Jeg løste det ved at reparere
windows med installations CD'en.
--
M.v.h. Claus
www.skaarup.nl