Mine netvlærksforbindelser er væk???
Fra : Claus Skaarup

Dato : 13-07-06 23:46

Lige pludselig er min (anden) WinXP computer begyndt at skabe sig. Den viser
pludselig at der ikke er nogle netværksforbindelser. Resultat: Jeg kan ikke
komme på internettet fra maskinen!! Jeg har 2 netkort i maskinen. (trådløs
og kablet) De vises i enhedshåndtering og melder begge OK. Men i
"Netværksforbindelser" er der ingen ikoner. Når jeg åbner
netværksforbindelser, går det også meget langsomt.

Hvad gør jeg? Jeg ville hade at skulle geninstallere windows...
--
M.v.h. Claus
www.skaarup.nl

Fra : Claus Skaarup

Dato : 14-07-06 12:42

Hej igen.

En reparation af WinXP klarede problemet. Nu har jeg så bare andre
problemer, men de hører ikke hjemme i denne gruppe

--
M.v.h. Claus
www.skaarup.nl

Fra : Jens Chr. [6230]

Dato : 14-07-06 15:54

Claus Skaarup skrev:
> [...]
> netværksforbindelser, går det også meget langsomt.
>
> Hvad gør jeg? Jeg ville hade at skulle geninstallere windows...
Må jeg gætte på en IBM pc?

Fra : Jan Clausen

Dato : 02-08-06 16:27

Har du prøvet at køre guiden netværk! Hvis det er en nyere IBM kan du prøve
at taste F12 i opstarten, så finder du en skjult partition, som kan hjælpe
dig videre.

vh
Jan

--
Protected by www.Spam-Stop.com {Pd94j8tIe6WZtzaHEV}
"Claus Skaarup" <skaarup75(xx)@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> netværksforbindelser, går det også meget langsomt.
>
> Hvad gør jeg? Jeg ville hade at skulle geninstallere windows...

It has removed 3 spam emails to date.
Try SPAMfighter for free now!