Opsætning af linksys router sammen med tdc~
Fra : JS

Dato : 08-07-06 08:40

Jeg forsøger at opsætte min wrt56gs router sammen med en nyinstalleret
tdc-router (netopia). Jeg kan komme på nettet fra tdc-routeren direkte via
alm. netværkskabel, men jeg kan ikke få forbindelse gennem linksys-routeren.
Hvordan opsætter jeg linksys-routeren til at få forbindelse med
tdc-routeren? Sammen med tdc-papirerne fulgte en ip-adresse (min
dhcp-tildelte ipadresse), som jeg ikke aner hvad jeg skal bruge til...

Håber at I kan hjælpe.

Fra : Zec

Dato : 11-07-06 12:14

du skal bare sætte din Linksys op til "DHCP", så vil den automatisk får
tildelt en IP fra TDC-routeren.
Vel og mærke at du har koblet din linksys til netport på TDC-router.