Kan ikke finde routeren..
Fra : ZaKian

Dato : 07-07-06 12:00

hej gruppe

Jeg hjælper noget familie med at koble deres bærbare til deres trådløsenet.
Problemet ligger i ,at den bærbare ikke kan finde det trådløse signal fra
deres router. Under "view awaylable wireless networks" finder den kun deres
nabo's trådløse net men ikke deres egen ?
Routeren virker fint for deres stationære PC er koblet trådløs op !!
Når jeg kigger under "view awaylable wireless networks"på den stationære,
finder den både naboen's og deres egen net !

Nogen der kan hjælpe ?

Mvh LHansen

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 07-07-06 12:11

ZaKian skrev følgende i et indlæg på Usenet:
> Jeg hjælper noget familie med at koble deres bærbare til deres
> trådløsenet.

Hvis du ikke har set det, så er der en særskilt gruppe vedr.
trådløse netværk.

Den hedder news:dk.edb.netvaerk.traadloest

Måske du har større chance der

--
Jan
<Signatur ude af drift>

Fra : ZaKian

Dato : 07-07-06 12:21

"Jan Vestergaard" <jan@jve.invalid> wrote in message

> Hvis du ikke har set det, så er der en særskilt gruppe vedr.
> trådløse netværk.
>
> Den hedder news:dk.edb.netvaerk.traadloest

> [...]

Hej

Når jeg trykker på dit link skriver den.......
The newsgroup "dk.edb.netværk.trådløst. was not available on the news server
"news.arrownet.dk"
Hvad gør jeg så ???

LH

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 07-07-06 12:34

On Fri, 7 Jul 2006 13:21:01 +0200, "ZaKian" <teli@bknetto.dk> wrote:

> The newsgroup "dk.edb.netværk.trådløst. was not available on the
> news server "news.arrownet.dk"
> Hvad gør jeg så ???

1) Fortæl din udbyder, at han skal se at få opdateret grupperlisten.

2) Brug news.sunsite.dk. De kan finde ud af det.

-A

Fra : ZaKian

Dato : 07-07-06 12:53

> 1) Fortæl din udbyder, at han skal se at få opdateret grupperlisten.
>
> 2) Brug news.sunsite.dk. De kan finde ud af det.
>
> -A
------------
ok......

ikke nogle herinde der kan hjælpe ?

LH

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 07-07-06 14:02

On Fri, 7 Jul 2006 13:52:40 +0200, "ZaKian" <teli@bknetto.dk> wrote:

> ok......
>
> ikke nogle herinde der kan hjælpe ?

At du ikke kan få adgang til gruppen, gør ikke dit spørgsmål on-topic
i denne gruppe. Brug den rigtige gruppe.

-A

Fra : Mogens Kjaer

Dato : 07-07-06 13:29

ZaKian wrote:

> The newsgroup "dk.edb.netværk.trådløst. was not available on the news server
> "news.arrownet.dk"

Hvad har lavet oversættelsen af ae oe aa til æ ø å?

Prøv at se listen over grupper igennem og se om den ikke skulle være der.

Mogens
Phone: +45 33 27 53 25, Fax: +45 33 27 47 08

Fra : ZaKian

Dato : 07-07-06 13:35

"Mogens Kjaer" <mk@crc.dk> wrote in message news:44AE5385.7040104@crc.dk...

> Hvad har lavet oversættelsen af ae oe aa til æ ø å?
>
> Prøv at se listen over grupper igennem og se om den ikke skulle være der.
>
> Mogens
---------

oversættelsen har jeg lavet , den står ikke i listen !

LH

Fra : Mikael Schøler

Dato : 07-07-06 14:06

ZaKian wrote:

> ---------
>
> oversættelsen har jeg lavet , den står ikke i listen !
>
> LH

Du skal bare lige være opmærksom på at danske bogstaver (æ, ø, å) ikke
findes i nyhedsgruppenavne..

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 09-07-06 08:08

ZaKian wrote:

> oversættelsen har jeg lavet , den står ikke i listen !

Brug Google Groups
http://groups.google.dk/group/dk.edb.netvaerk.traadloest?lnk=gschg&hl=da

- Peter

--