Samtidig brug af flere trådløse netværk
Fra : Thomas

Dato : 06-07-06 14:52

Hej.

Jeg er interesseret i at høre om mulighederne for at sætte et netværkskort
op til at bruge flere trådløse netværk samtidig, med henblik på højere
hastighed på internettet (vi er nogle stykker som alligevel deler). Jeg er
godt klar over at det er noget rod med ip'er osv., men det kunne alligevel
være sjovt at prøve.

Kan nogen hjælpe?

mvh. Thomas

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 06-07-06 15:16

Thomas skrev følgende i et indlæg på Usenet:
> Jeg er interesseret i at høre om mulighederne for at sætte et
> netværkskort op til at bruge flere trådløse netværk samtidig,

Hvis du ikke har set det, så er der en særskilt gruppe vedr.
trådløse netværk.

Den hedder news:dk.edb.netvaerk.traadloest

Måske du har større chance der

--
Jan
<Signatur ude af drift>

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 06-07-06 15:25

On Thu, 6 Jul 2006 15:51:34 +0200, "Thomas" <thomas@rti.dk> wrote:

> Jeg er interesseret i at høre om mulighederne for at sætte et netværkskort
> op til at bruge flere trådløse netværk samtidig, med henblik på højere
> hastighed på internettet

No can do. Et trådløst netkort associerer til (netop) ét access point.
For mere, spørg i d.e.b.traadloest.

-A