Linksys WRT54GS v.5.1 installationscd.
Fra : Søren ô¿ô

Dato : 01-07-06 11:44

Hej NG.

Min installationscd er blevet væk. Er der en der kan hjælpe mig?
Jeg har været inde på deres hjemmeside, men kunne kun finde en ny firmware.

Mvh. Søren.

Fra : Ukendt

Dato : 01-07-06 11:52

Søren ô¿ô wrote:
> Hej NG.
>
> Min installationscd er blevet væk. Er der en der kan hjælpe mig?
> Jeg har været inde på deres hjemmeside, men kunne kun finde en ny firmware.
>
> Mvh. Søren.

Hvad vil du bruge den til? Der ligger ikke noget på den windows ikke kan
klare.

--
Claus Albæk (kbh.)

Fra : Søren ô¿ô

Dato : 01-07-06 13:17

> Hvad vil du bruge den til? Der ligger ikke noget på den windows ikke kan
> klare.

Det er fordi, at det hele står på tysk i routerens opsætning. og det vil jeg
gerne ha' lavet om til engelsk. Ved ikke lige hvordan at jeg gør det uden
cd'en.

Mvh. Søren.

Fra : Henrik Hartig

Dato : 01-07-06 12:04

Søren ô¿ô skrev:
> Hej NG.
>
> Min installationscd er blevet væk. Er der en der kan hjælpe mig?
> Jeg har været inde på deres hjemmeside, men kunne kun finde en ny firmware.
>
> Mvh. Søren.

Google er din ven:

http://www.linksys.com/servlet/Satellite?c=L_Download_C2&childpagename=US%2FLayout&cid=1115417109974&packedargs=sku%3D1148435315453&pagename=Linksys%2FCommon%2FVisitorWrapper

http://www.google.dk/search?q=firmware+wrt54gs&start=0&ie=utf-8&oe=utf-8&client=firefox-a&rls=org.mozilla:da-DK:official