ON/OFF agtig forbindelse
Fra : Henrik Egholm

Dato : 22-06-06 14:55

Hej
Jeg har en Zyxel router hvorpå der er forbundet et trådløst acces point.
Problemet er at den staionære der også er koblet på netværket hele tiden
meddeler at "netværksforbindelsen er brudt" eller noget i den retning. Hvad
kan dette skyldes. Jeg mener ikke at der er noget galt med kablingen, og
forbindelsen kommer altid selv igen efter lidt tid.

Henrik Egholm

Fra : Dennis Pedersen

Dato : 25-06-06 13:03

"Henrik Egholm" <egholm@mail.com> wrote in message
> [...]
> kan dette skyldes. Jeg mener ikke at der er noget galt med kablingen, og
> forbindelsen kommer altid selv igen efter lidt tid.

Er der andre computere på? - gør de det samme?
Bruger du P2P (bittorrent m.fl) - de kan godt knække nakken på visse routere
fordi de åbner for mange sessions og så går den kold.
Har du set efter en ny firmware?
Prøvet med andet kabel?
Andet netkort?
Nye drivere?

Ellers er der den oplagte at routeren er defekt.

--

/Dennis
Der kun repræsenterer sig selv.

Fra : Helene Egholm

Dato : 25-06-06 19:25

Det er tilsyneladende kun den stationære der er problemer med. Alt det andet
du nævner, har jeg ikke tjekket, men det vil jeg gøre.

hilsen henrik