Død Cisco PIX ?
Fra : Peter \(8450\)

Dato : 18-06-06 16:24

Hejsa!

Jeg bruger en Cisco PIX 506'er som firewall/router hjemme på min private
ADSL. Men jeg er bange for at den er stået af

Jeg kan i hvert fald komme ikke komme på nettet, og modem'et viser at den
ikke kan se noget ethernet sat til. Når jeg så sætter et consol-kabel i
pix'en, og genstarter den, når den kun at vise følgende:

CISCO SYSTEMS PIX FIREWALL
Embedded BIOS Version 4.3.207 01/02/02 16:12:22.73
Compiled by morlee
32 MB RAM

PCI Device Table.
Bus Dev Func VendID DevID Class Irq
00 00 00 8086 7192 Host Bridge
00 07 00 8086 7110 ISA Bridge
00 07 01 8086 7111 IDE Controller
00 07 02 8086 7112 Serial Bus 9
00 07 03 8086 7113 PCI Bridge
00 0D 00 8086 1209 Ethernet 11
00 0E 00 8086 1209 Ethernet 10

Her går den så i stå, og reagerer ikke på noget. Hvis jeg genstarter igen
kommer den til det samme sted.
Er den død?

Er der evt. nogen der kan fortælle hvordan jeg finder ud af om der er
garanti på den hos Cisco endnu, og hvordan man så klarer en RMA sag?

--
Mvh.
Peter Bak

Fra : Martin Schultz

Dato : 18-06-06 16:50

Peter (8450) <usenet@vesterbro24.invalid> skrev 2006-06-18:
> Er der evt. nogen der kan fortælle hvordan jeg finder ud af om der er
> garanti på den hos Cisco endnu, og hvordan man så klarer en RMA sag?
SVJV er der ikke RMA direkte til cisco men duskal kontakte dem du har
købt det igennem.

Martin
med mindre andet er angivet.