netværk virker næsten
Fra : Ralph

Dato : 11-06-06 11:47

Ny PC,(windows XP Home) inst. Norton Antivirus 2006, ville ikke aktivere,
ups havde glemt at sætte netkabel i, vil STADIG ikke aktivere, tjekke
netværksforbindelse OK, køre guiden opsætning af mindre hjemme eller
kontornetværk. Vil stadig ikke gå på nettet. Prøver at pinge intern netværk
OK, prøver at pinge ekstern IP, OK, prøver at pinge www.eb.dk OK, den kan
godt se de andre PC´ ere i netværket, men den kan bare IKKE gå på internet.

Ingen konflikter i enhedshåndtering

Råd ønskes.

--
Tak
Ralph

Fra : JJ

Dato : 11-06-06 14:19

"Ralph" <rwr@post6.tele.dk> wrote in message
> [...]
> den kan godt se de andre PC´ ere i netværket, men den kan bare IKKE gå på

Opsetning i internet programmet.

JJ

Fra : Ralph

Dato : 12-06-06 19:48

Problemet løst, den nye PC fik automatisk tildelt en intern IP-adresse,
denne adresse havde jeg blokeret adgang til internet på routeren, det havde
jeg glemt - pinligt, men den virker nu.

--
Ralph