Ikke serverlager nok til rådighed etc.
Fra : oz9dr@post1.tele.dk

Dato : 07-06-06 09:40

Vedr. XP Pro
Firewall, Antivirus, Internet deaktiveret

Følgende kommer frem, når jeg forsøger at hente filer fra
den ene PC, men ikke når jeg gør det samme fra den anden.
Har fundet ud af, at det er et kendt problem, men alle
rettelser vedrører ikke XP. Det drejer sig om
IRPStackSize,som åbenbart ikke findes i XP.
Fejlen er på den computer, man forsøger at hent filer
fra. Alle mapper på denne computer kan ses, men er altså
ikke tilgængelige.

Følgende info: DER ER IKKE SERVERLAGER NOK TIL RÅDIGHED
TIL AT UDFØRE DENNE KOMMANDO

Lidt hjælp vil være meget rart.

Venlig hilsen
Ib Holst Jørgensen