Ethernet til Wireless
Fra : Ukendt

Dato : 03-06-06 23:52

Hej

Er der nogen her, der ved om man kan få en dims, der kan konvertere
mellem ethernet og wireless-netværk 802.11b/g?

Jeg har en HD-recorder med ethernet (RJ45), som jeg gerne vil have på
mit trådløse netværk.

pft.

Claus

Fra : Lars

Dato : 04-06-06 00:09

"Claus Jensen" <newsSNABEL-Acbj-online.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> ethernet og wireless-netværk 802.11b/g?
>
> Jeg har en HD-recorder med ethernet (RJ45), som jeg gerne vil have på mit

Du kan bruge en bridge den har rj 45 ud til til din hd recorder som den så
kan koble op mod wifi net fx linksys WET54G denne kører doh kun G mode
http://www.linksys.com/servlet/Satellite?c=L_Product_C2&childpagename=US%2FLayout&cid=1134692497433&pagename=Linksys%2FCommon%2FVisitorWrapper

Dlinks DWL-G820 kan også bruges http://www.dlink.com/products/?sec=0&pid=333

--
Venlig Hilsen
Lars Funder

Fra : Madsen

Dato : 04-06-06 09:36

Lars wrote:

> Du kan bruge en bridge den har rj 45 ud til til din hd recorder som
> den så kan koble op mod wifi net fx linksys WET54G denne kører doh
> kun G mode.
Understøtter også B.
Klip fra datablad:
Standards IEEE 802.11g, IEEE 802.11b, IEEE 802.3, IEEE 802.3u

Kilde:
http://www.linksys.com/servlet/Satellite?c=L_Product_C2&childpagename=US%2FLayout&cid=1134692497433&pagename=Linksys%2FCommon%2FVisitorWrapper
Se under Data Sheet

> http://www.linksys.com/servlet/Satellite?c=L_Product_C2&childpagename=US%2FLayout&cid=1134692497433&pagename=Linksys%2FCommon%2FVisitorWrapper

> [...]

Hilsen Madsen

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 04-06-06 22:55

On Sun, 4 Jun 2006 01:08:32 +0200, "Lars" <lars@.dk> wrote:

> Du kan bruge en bridge den har rj 45 ud til til din hd recorder som den så
> kan koble op mod wifi net fx linksys WET54G denne kører doh kun G mode

En Linksys WET54G kun bruges hvis man har en WET54G i den anden ende.
Det er tænkeligt, den også virker med WRT54G, men ikke med hvad som
helst.

> Dlinks DWL-G820 kan også bruges http://www.dlink.com/products/?sec=0&pid=333

Ja, en 'game adapter' er typisk et bedre bud.

-A
Links : http://www.hojmark.net/
FAQ : http://www.net-faq.dk/