Bærbar driller
Fra : Ralph

Dato : 03-06-06 16:31

Har en bærbar, dens netværk fungerer ikke.

Netkort er OK under System
Netkort er OK og tilsluttet under netværksforbindelse
Har deaktiveret og aktiveret
Prøvet at reparere, men det vil den ikke
Har prøvet med både automatisk IP og manuel

Den kan ikke engang se sig selv hvis man ser under ipconfig, og kan heller
ikke pinge noget som helst.

Der ER en advarsel under system om en ethernetcontroller som er registreret
med et udråbstegn, den har jeg selvf. prøvet at slette, men den dukker op
igen ved genstart.

Jeg har en ide om at driveren ikke passer til det installerede kort, hvordan
ser jeg hvilket kort der er i maskinen, btw det trådløse netværk kan jeg
ikke chekke, da min router pt ikke er trådløs.

--
På forhånd Tak
Ralph

Fra : christian

Dato : 03-06-06 23:10

Ralph wrote:
> [...]
> ser jeg hvilket kort der er i maskinen, btw det trådløse netværk kan jeg
> ikke chekke, da min router pt ikke er trådløs.

fest...
dit netkort et ikke installeret ordentligt. Og nej at slette advarslen
hjælper ikke....

Find manualen.. find en ande computer med indernet og søg på
producentens hjemmeside, med dit serienummer, model nummer eller hvad de
nu er sorteret efter derinde.
Hent netkort driveren og dit liv bliver lettere,,, :)