Kan man slå pop-op fra?
Fra : Anders H. Jørgensen

Dato : 19-06-01 14:32

Det burde da kunne lade sig gøre at lukke for muligheden for at
programmer selv åbner et nyt(som åbner et nyt, som åbner et nyt....-
Ja, jeg har søgt på MP3 )

Men er der noget at gøre i Explorer?

--
Interesseret i fodbold?

Kig ind på nyhedsgrupperne dk.sport.fodbold og dk.sport.fodbold.engelsk

Fra : Simon Walther-Larsen

Dato : 19-06-01 14:57

Den her virker perfekt hos mig :

http://software.xfx.net/utilities/popupkiller/download.htm

MP3 siger du ! Kender du WinMX ?

Simon

"Anders H. Jørgensen" <hede_usenet@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> --
> Interesseret i fodbold?
>
> Kig ind på nyhedsgrupperne dk.sport.fodbold og dk.sport.fodbold.engelsk

Postet af den uofficielle østhimmerlandske mester i bortforklaringer.

AaB - U'll always be my no.1
walther@larsen.dk

Fra : Jonas C. Voss

Dato : 19-06-01 15:01

Anders H. Jørgensen <hede_usenet@hotmail.com> wrote:

> Det burde da kunne lade sig gøre at lukke for muligheden for at
> programmer selv åbner et nyt(som åbner et nyt, som åbner et nyt....-
> Ja, jeg har søgt på MP3 )
>
> Men er der noget at gøre i Explorer?

Du kan hente dette program <http://www.panicware.com/product_dpps1.html>
skulle være yderst anvendeligt.

--
Jonas 24 hours in a day...
Erase HARDDRIVE to mail me 24 beers in a case...

Fra : Claus Frørup

Dato : 19-06-01 16:12

Isang tao pinangalanan Anders H. Jørgensen nagsulat :

Webwasher finder du på:
http://www.webwasher.com/en/products/wwash/index.htm

--
Bortgået signatur efterlyses.
Den er sidst set, natten mellem torsdag og elmetræet på Jarmers plads,

Fra : Arne

Dato : 19-06-01 16:26

In articleID <r0luitc2ui36gl9df2l5l2g6ohp91fsah5@4ax.com>,
«Anders H. Jørgensen» says...
> Det burde da kunne lade sig gøre at lukke for muligheden for at
> programmer selv åbner et nyt(som åbner et nyt, som åbner et nyt....-
> Ja, jeg har søgt på MP3 )
>
> Men er der noget at gøre i Explorer?

Det aller bedste filtreringsprogram som findes heder Proxomitron. Det
konkluderer man også med på dslreports.com

Man kan hente den gratis her http://spywaresucks.org/prox/

Den har en noget svær indlæringskurve, så dersom man ikke er til
computere, eller ikke har tid, så anbefaler jeg at starte med WebWasher.

Proxomitron kan filtrere alt man ønsker da den arbejder med selve html
koden i dokumenter - før den kommer til browseren.
Regards
Arne
--
/°\ --- JOIN NOW!!! ---
\ / ASCII ribbon campaign

Fra : Anders H. Jørgensen

Dato : 20-06-01 10:48

Tak for mange gode besvarelser. Jeg kigger på de forskellige
programmer, og glæder mig til en verden uden popups