Skærme
Fijala 3554
TFT Monitor
Fra : Ukendt

Dato : 10-08-06 10:32

Vi står og skal til at udskifte 10 monitore, og vil gerne finde nogle rigtig
smarte 17" eller 19" TFT-skærme, gerne med et fint design. Farve gerne
alu. eller sort.

Er der nogle steder man kan se sammenligninger af disse, gerne billeder.

mvh.
Kenenth

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 10-08-06 14:12

"K Rasmussen" <krasmussensnabelastofanet.dk> crashed Echelon writing

> Er der nogle steder man kan se sammenligninger af disse, gerne billeder.

Producenternes hjemmesider, og så søge på reviews

--
Bjarke Andersen

Fra : JK

Dato : 10-08-06 19:45

On Thu, 10 Aug 2006 11:32:11 +0200, "K Rasmussen"
<krasmussensnabelastofanet.dk> wrote:

> [...]
>alu. eller sort.
>
>Er der nogle steder man kan se sammenligninger af disse, gerne billeder.

For det første er 17" totalt forældet imellem TFT skærme.

For det andet, så er det brugernes generelle syns-formåen, der sætter
grænsen. Og det er aldersbestemt.

Er de alle under 40, så køb nogle 20" skærme til dem, der kører
opløsning på 1600x1200. F.eks. LG 2000C-SF

en pragtfuld skærm med gode farveegenskaber til 3500,-

ellers hvis de skal have en opløsning på kun 1280x1024 så køb noget
19", f.eks. Acer.

Husk at en TFT skærm skal køre i en og kun een opløsning, - den den er
født med.

Hvis 1600x1200 skal give samme målbare størrelse på ikonerne som på en
19" med 1280x1024 skal man helt op i 23 - 24 ".

mvh

John

Fra : Ukendt

Dato : 15-08-06 11:54

On Thu, 10 Aug 2006 20:45:03 +0200, JK <johnknuhtsenSP@Mmail.dk>
wrote:

> Husk at en TFT skærm skal køre i en og kun een opløsning, - den den er
> født med.

Ja, fandens, for det giver nogle små websider, og det er ret
irriterende.

Fra : Peter D.

Dato : 12-08-06 11:02

Hej.

De flotteste skærme på markedet er efter min mening Xerox.....
http://www.xerox-displays.info/product_display_xa7.html

De er næsten helt B&O-agtige i designet, med kontrast-glas i fronten, og et
flot sort og alu finish.....
Teknisk er de svjv. på højde med ACER skærmene......

En anden vigtig ting med Xerox skærmene er at der er 3 års on-site
garanti......
- også overfor insekt angreb (tordenfluer), som nogle af de andre
fabrikanter ikke akseptere.....

Mvh.
Peter