CSS: område som et link...
Fra : Magnus

Dato : 09-08-06 20:48

Dette er et titelhoved på min hjememside som jeg meget gerne ville gøre det
sådan at det samtidig virker som et link til min forside.

Kan man det?

div#titel {
position: absolute;
top: 0px;
height: 120px;
width: 900px;
background-color: #002a5d;

background-image:url(/ny2006/design/grafik/titelhoved/titelhoved_02.jpg);
background-position: right top;
background-repeat:no-repeat;
}

/Magnus

Fra : Dennis Munding

Dato : 09-08-06 20:59

Hej Magnus!
"Magnus" <arnason_fjern@email.dk> skrev i en meddelelse
> Dette er et titelhoved på min hjememside som jeg meget gerne ville gøre
> det sådan at det samtidig virker som et link til min forside.
>
> Kan man det?

Ja!

I stedet for div#titel skriver du bare a#titel, og i din html:

<a id="titel" href="en_eller_anden_side.html"></a>

Det' let!

Dennis Munding
http://pe-vagtservice.dk/, http://cantica.dk/, http://munding-webdesign.dk/,
http://skovaa-munding.dk/, http://mundings-memorial.dk/,
http://eds-denmark.dk/

Fra : Jørgen Farum Jensen

Dato : 09-08-06 23:21

Magnus skrev:
> [...]
> background-color: #002a5d;
>
> background-image:url(/ny2006/design/grafik/titelhoved/titelhoved_02.jpg);

onclick="location.href='[url]'">

div#titel {
cursor:pointer;}

Jørgen Farum Jensen