Skærme
Fijala 3554
Har jeg dummet mig?
Fra : Nicolai

Dato : 09-08-06 16:54

Hej

Jeg skulle købe en TFT skærm og havde bestilt en LG 1932PQ til omkring
2000,- kr. Så opdagede jeg, at der er kommet en ny LG skærm, 1919S-SF hvor
kontrasten var hele 1400:1 og så til kun 1558,- kr. Jeg havde læst at TFT
skærme ville falde i pris, så jeg tænkte at det var ved denne skærm at det
var slået igennem, så jeg afbestilte den anden og bestilte den nye her.

Nu opdager jeg så, at den nye kun har VGA stik, hvor den anden har både VGA
og DVI. Har jeg skudt mig selv i foden eller er det til at leve med? Skærmen
er trods alt stadig på 8 ms.

Nicolai

Fra : Nicolai

Dato : 10-08-06 11:07

> [...]
>
> Nu opdager jeg så, at den nye kun har VGA stik, hvor den anden har både VGA
> og DVI. Har jeg skudt mig selv i foden eller er det til at leve med?

Er du forbi de 14 dages returret?

Fra : Nicolai

Dato : 10-08-06 14:29

"Nicolai" <spam2005@nifo.dk> wrote in message

> Er du forbi de 14 dages returret?

Det lyder som om det er skidt? Nå, på den baggrund har jeg afbestilt dem og
bestilt en model der også har DVI.

Nicolai

Fra : Nicolai

Dato : 10-08-06 16:33

> Det lyder som om det er skidt? Nå, på den baggrund har jeg afbestilt dem og
> bestilt en model der også har DVI.

God plan. Ingen grund til ikke at bruge returretten

Nicolai spurgte, Nicolai svarede, Nicolai spurgte, Nicolai svarede..... ;)

Fra : Nicolai

Dato : 10-08-06 16:47

> God plan. Ingen grund til ikke at bruge returretten
>

> Nicolai spurgte, Nicolai svarede, Nicolai spurgte, Nicolai svarede..... ;)

Ja, når nu andre ikke gider, så kan vi da snakke med os selv. ;)

Nicolai