Filmproduktion?
Fra : Christer

Dato : 19-06-01 13:10

Hey alle!

Jeg kan ikke umiddelbart finde nogen anden gruppe end denne at spørge i, så
bedrevidende må bære over med mig, mmmkay?

Det forholder sig sådan, at jeg altid har interesseret mig for det kreative
arbejde, som filmproduktion indeholder. Primært grundet tidsmangel og jagten
på en anden stor interesse (som jeg nu lever af), har jeg ikke haft mulighed
for at gøre noget ved min filmiske interesse. Jeg har nu fået mere tid til
at gøre ngoet ved det.

Med andre ord - nu skal der sgi ske noget! Og med disse ord vil jeg gerne
spørge jer derude, om i kender til film(produktions)klubber og andre
undervisningsinstitutioner, der evt. kunne bringe mig i forbindelse med
ligesindede og adgang til kurser mv. (helst i aftentimerne?)

På forhånd tak!

Mvh.
Christer

Fra : Christer

Dato : 19-06-01 13:53

"Christer" <winterdk@hotmail.com> wrote in message
> Hey alle!

[SNIP!]

> På forhånd tak!
>
> Mvh.
> Christer

Vil lige tilføje til ovenstående: "... i hovedstadsområdet!"

Mvh.
Christer

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 19-06-01 14:53