ICS viorker kun første gang?
Fra : Fritze

Dato : 19-06-01 13:05

Jeg har for nyligt fået en ekstra computer hjem at stå på mit værelse og
denne satte jeg så op med Win2000's ICS. Der er Win2000 på begge computere.
Den nye computer kom fint på nettet i første forsøg og det kørte bare, men
efter en genstart vil den hverken skide eller bekende. Zonealarm er
installeret på begge maskiner og dette fungerede fint, efter lidt pille,
hvor serveren skulle stå til ICS gateway og den anden til klient på et
netværk med ZA installeret.
Det eneste der vare anderledes var, at jeg genstartede efter første forsøg.
Det er ikke første gang jeg oplever dette med ICS.....Hvad gør jeg galt???

--
- Forget 911, I dial .357
- Trespassers will be shot, survivors will be shot again

Fra : Gevaldi

Dato : 19-06-01 13:35

"Fritze" <Fritze76NOSPAM@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> - If at first you don't succeed, skydiving isn't for you
> - I'll learn to quote, when I damn well feel like it

Fra : Fritze

Dato : 19-06-01 16:21

Hvad er nu det for et svar at give?

*PLONK* Nar