rammer
Fra : PH

Dato : 19-06-01 11:34

kan man godt gøre sine rammer "gennemsigtige" så man ikke kan se dem selv om
de er der...

eksempel: www.alphaf1.com
hvor den øverste sorte menu er en ramme...

Fra : jopa

Dato : 19-06-01 15:06

PH skrev ...
> kan man godt gøre sine rammer "gennemsigtige" så man ikke kan se dem selv
om
> de er der...
Jeg går ud fra at du mener dine borders. Der findes jo en funktion i
frontPage, som jeg ikke lige er klar over, men ellers sæt følgende ind i dit
Framessæt border="0" Det er lige det der mangler
Hvis ellers jeg har forstået spørgsmålet ret.

jopa

www.jp-web.dk

Fra : Thomas H.

Dato : 19-06-01 18:20

"PH" <peterhoukjaer@it.dk> skrev i en meddelelse news:9gn9rf$1m87$1@news.cybercity.dk...
> kan man godt gøre sine rammer "gennemsigtige" så man ikke kan se dem selv om
> de er der...
>
> eksempel: www.alphaf1.com
> hvor den øverste sorte menu er en ramme...

Ja da!
Højreklik på rammen --> "rammeegenskaber" --> "rammeside" og sæt "afstand mellem rammer" til 0

Det har jeg da gjort på http://home.worldonline.dk/~thhe/

Mvh
Thomas