Musik på dansk
Fra : Malene Hald

Dato : 03-08-06 08:01

Jeg er svært begejstret for Rasmus Nøhr - er der nogen der kan anbefale
lignende musik (IKKE Peter Sommer tak:)

Eller - nogen der kan anbefale nyere musik sunget på dansk i pop/rock genren
(behøver ikke ligne Rasmus Nøhr)

Malene

Fra : Morten Steen

Dato : 03-08-06 08:34

> Eller - nogen der kan anbefale nyere musik sunget på dansk i pop/rock
> genren (behøver ikke ligne Rasmus Nøhr)

Jeg må erkende jeg har en lille svaghed for Popfilter. (www.popfilter.dk).
Især "Vinde Mit Hjerte" synes jeg er en fin, fin melodi. En skam den ikke
blev et hit. Kvaliteten er der.

Morten

Fra : Janne

Dato : 03-08-06 10:55

"Malene Hald" <malenehaldREMOVE@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg er svært begejstret for Rasmus Nøhr - er der nogen der kan anbefale
> lignende musik > Eller - nogen der kan anbefale nyere musik sunget på
> dansk i pop/rock genren (behøver ikke ligne Rasmus Nøhr)

Vildnis www.vildnis.dk Det er i mine ører helt fantastisk, - og jeg er også
i forvejen ret glad for Rasmus Nøhr.

Venlig hilsen Janne

Fra : Jesper Brogaard

Dato : 04-08-06 08:49

Malene Hald wrote:
> [...]
> anbefale lignende musik (IKKE Peter Sommer tak:)
>
> Eller - nogen der kan anbefale nyere musik sunget på dansk i pop/rock

Hej Malene.

Jeg ved at det grænser til selvpromovering, men prøv at tjekke
http://www.heinehamborg.dk/.

--
Jesper Brogaard, Denmark
(Please do not reply by email)

Fra : Mads Breddam

Dato : 04-08-06 18:46

> [...]
> lignende musik (IKKE Peter Sommer tak:)
>
> Eller - nogen der kan anbefale nyere musik sunget på dansk i pop/rock

Jeg bryder mig ikke om Rasmus Nøhr, men vil alligevel bidrage med et
forslag. Entakt laver dansk rock i pop-genren - eller hvordan man nu vil. De
har udgivet en plade, men den er vist udgået af produktionen. Der kommer en
ny til september. Men man kan høre flere af deres sange på
www.entakt.mymusic.dk . Af stille numre er "Kunsten at efterlade sig et
spor" mit foretrukne. Mere "pumpede" numre er fx. "Vi ville synge verden en
opsang", som er noget specielt, men ret fedt efter min mening. De beskriver
sig selv som en blanding mellem Tv2 og Radiohead. Hjemmesiden er
www.entakt.dk .

--
Mvh.:
Mads Dupont Breddam

Fra : Ulrik Kold

Dato : 07-08-06 17:30

Malene Hald coughed up a hairball on 03-08-2006 09:01:

Herfra skal der komme et forslag på Per Worm :) http://perworm.dk/

Fra : Malene Hald

Dato : 16-08-06 20:19

> [...]
> lignende musik (IKKE Peter Sommer tak:)
>
> Eller - nogen der kan anbefale nyere musik sunget på dansk i pop/rock

Kanon, og mange tak for de fede forslag - jeg kendte ikke en eneste af dem ,
så det er rart endelig at få noget nyt og dansk i cd-afspilleren. Stødte
også lige selv på Marie Key Band som også falder i min smag.

Mvh

Malene