Cover af Careless whisper?
Fra : h@gstrom.dk

Dato : 01-08-06 21:01

Hej NG

I går d. 31/7 på TVSyd, viste de et klip med nogle cheerleaders. De
dansede til et dance-nummer, hvor sax-riffet fra Whams Careless Whisper
blev brugt. Der var også en del kvindelig vokal, og stilen mindede
lidt om DJ Encore (for nu at placere det et sted).
Det eneste jeg mindes gentaget i sangen (bortset fra sax-riffet) var
"I'll be there, I'll be everywhere", eller lignende.

Er der mon nogen, der har en ide om hvilken sang der er tale om? Jeg
har googlet som en tosset, men det tætteste jeg er kommet på er "Sax
Brothers - Careless Whisper", som minder en del om den, men ingen vokal
har.

/Anders

Fra : N

Dato : 02-08-06 22:02

[...]

Var det ikke efter at George Michael var gået solo at Calle Læsper (Careless
Whisper) blev lavet ?

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 02-08-06 23:11

Den 02-08-06 23.01 skrev N følgende:

> Var det ikke efter at George Michael var gået solo at Calle Læsper (Careless
> Whisper) blev lavet ?

Nej, den blev udgivet inden da. Og hvis jeg ikke husker meget galt lå
han på hitlisten med den og et Wham-nummer samtidig. Den er for øvrigt
skrevet sammen med Andrew Ridgeley.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Red slettede filer med PC Inspector.

Fra : Trist

Dato : 03-08-06 14:13

Kim Ludvigsen <usenet@kimludvigsen.dk> wrote in

> Nej, den blev udgivet inden da. Og hvis jeg ikke husker meget galt lå
> han på hitlisten med den og et Wham-nummer samtidig. Den er for øvrigt
> skrevet sammen med Andrew Ridgeley.

Det kan da godt være, at det er den officielle historie, men jeg tvivler
altså stærkt på, at Andrew Ridgeley har haft særlig stor indflydelse på det
nummers tilblivelse.
Jeg tror mere på, at det bare er George Michael, som har været i gavehumør.