iframe auto height - Er det muligt?
Fra : Sim

Dato : 01-08-06 13:50

Er der nogen der ved om det er muligt at style iframes således at
de automatisk tilpasser sig højden af indholdet? Har forsøgt alle
mulige hacks, men synes det er noget vanskeligere at style
iframes end divs.

På forhånd tak.

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Ukendt

Dato : 01-08-06 16:32

Sim wrote:
> [...]
> de automatisk tilpasser sig højden af indholdet? Har forsøgt alle
> mulige hacks, men synes det er noget vanskeligere at style

Hvorfor ikke bare opgive de håbløse forældede frames, og benytte SSI i
stedet for?

MIt svar i tråden: "lade menu gå ind over frame grænsen?" fra i dag, kan
muligvis også have interesse for dig

--
Med venlig hilsen - Carsten Sørensen

Gode råd til webdesigneren - http://csnet.dk/html/
Nørholm Forsamlingshus - http://forshus.dk

Fra : Sim

Dato : 01-08-06 20:33

Ups. Jeg glemte at skrive, at jeg ikke er interesseret i at høre
argumenter for og imod frames vs. SSI.

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 01-08-06 21:33

Sim wrote:
> Ups. Jeg glemte at skrive, at jeg ikke er interesseret i at høre
> argumenter for og imod frames vs. SSI.

Synd for dig, for ssi er din eneste mulighed. Størrelsen på en iframe
defineres i det dokument, der indeholder iframen - og derved kan størrelsen
på den i iframen indlæste side ikke detekteres.

Erik Ginnerskov
http://html-faq.dk/