Skærme
Fijala 3554
Teil 1726
Ombytning og ny garanti?
Fra : Main

Dato : 31-07-06 13:55

Hej

Det ser ud til, jeg skal have min skærm ombyttet på garantien. Den er købt
med 3 års onsite service fra Dell, men starter onsiteservicen forfra, når
skærmen ombyttes, eller hvordan?

Main

Fra : Klaus G.

Dato : 01-08-06 19:51

> Det ser ud til, jeg skal have min skærm ombyttet på garantien. Den er købt
> med 3 års onsite service fra Dell, men starter onsiteservicen forfra, når
> skærmen ombyttes, eller hvordan?

Nu ved jeg ikke med sådanne services. Men ved at hvis man f.eks. går ned i
en lokal butik, for at få byttet en vare, så får man 2års ny
reklamationsret, plus en evt. 3årig fabriksgaranti. Så hvis man skal have
byttet f.eks. sin telefon efter 1½år, så får man ny garanti/reklamationsret
som var det en helt ny vare man havde købt. Det er bare langt fra alle
butikker som gør en opmærksom på dette...underligt nok, hva?:)

--
Klaus G. / Seth-Enoch

www.seth-enoch.dk