En rolig plads omkring Flensburg?
Fra : Glavind

Dato : 31-07-06 21:42

Hejsa.
På mandag drager vi afsted til Tjekkiet og vender næsen hjemad efter 14
dage. Vi har tænkt at tage et par dage ved Flensburg på hjemvej, men kender
ingen pladser der. Kan nogen her hjælpe?
Mvh
Glavind

Fra : Bent

Dato : 01-08-06 20:26

Prøv Jarplund Camping, den bruger vi selv på vej hjem når vi har været syd

Bent

Fra : Glavind

Dato : 01-08-06 21:30

Hej Bent.
Det ser godt ud. Den vil vi prøve. Og vi skal til Oversee og handle mc tøj,
så det passer fint.
Er det let at finde?
Mvh
Glavind

Fra : Bent

Dato : 02-08-06 17:10

Hej Glavind

Ja den er meget nem at finde, tag et kort over flensburg find Jarplund
(ligger meget tæt på et nyere indkøbscenter)
Hvis du er klar over hvor Campingforhandleren Otto Immler bor skal du bare
fortsætte af Slesvigerstrasse mod Slesvig, eller fra Padborg fortsæt sydpå
lige sål angt du du kan komme og første gang du kommer til et T- kryds drej
til venster (Ca km. 5)
under vejs har du passeret Otto Duborg ogen sort kirke på venstre hånd
under en jernbanebro op i et lyskryds ligeover fortsæt ligeud så kommer der
en campingforhandler (campingvogne) på højre side passer også motorvejen,kør
ikke ind på denne men fortsæt lige ud til det omtalte T-Kryds.
Hvis det er beskrivelsen fra Flensburg du gerne vil have så skriv igen så
prøver jeg at hjælpe dig men så vil jeg gerne vide hvor du er kendt så vil
jeg prøve fra et af disse punkter.

Mvh.

Fra : Glavind

Dato : 02-08-06 22:30

Hej Bent.
Jeg tror jeg kan finde det nu. Vi kommer fra Padborg siden og har tidligere
kørt sydpå mod Oversee til det omtalte T kryds.
Mange tak.

Fra : Bent

Dato : 02-08-06 17:15

Hej igen

Jeg glemte og skrive, du kan også komme der til fra motorvejen tag
afkørselen mod Pattburg, tag igen et kort og kør efter dette, pladsen er
meget nem og finde men ikke noget særlig, men fin til formålet