Billeder af James Brown-Amager Bio
Fra : Morten L

Dato : 31-07-06 11:19

Har du billeder fra koncerten? Er meget interesseret.

/ml
der findes allerede et par stykker på:
http://www.fotokritik.dk/?x=/oversigt.html_kat=12

Hent en gratis SPAMfighter her.

Fra : rosenauer.dk

Dato : 31-07-06 18:36

"Morten L" <ml@safnet.dk> wrote in message
> Har du billeder fra koncerten? Er meget interesseret.

Jeg har lagt en stak online på http://rosenauer.dk :)

/Martin Rosenauer

Fra : Morten Guldager

Dato : 06-08-06 20:10

2006-07-31 rosenauer.dk wrote

> "Morten L" <ml@safnet.dk> wrote in message
>
> Jeg har lagt en stak online på http://rosenauer.dk :)

Jeg holder på at billede 3, det med de 3 sangerinder, er det
bedste.

Hvordan var koncerten?

/Morten

Fra : Morten L

Dato : 11-08-06 06:49

> Hvordan var koncerten?
>

> /Morten

UBESKRIVELIG ganske enkelt.... forventningerne var at hvis bare vi så James
i live så havde det været turen værd, men den gamle soulman gav den ganske
enkelt fuld gas i 2 timer og 15 minutter, ufatteligt! Der findes en del
anmeldelser i de elektroniske aviser, men den koncert skød gennem loftet.
Jeg giver den seks ud af fem mulige.

morten lyngsø

Hent en gratis SPAMfighter her.