Hvilen sang? Kan I hjælpe mig?
Fra : cj

Dato : 30-07-06 17:38

Hej

Jeg håber der sidder en derude der kan hjælpe mig med følgende:
Jeg leder efter en sang. Den medvirkede i en reklame for Sony fladskærme
(reklamen kørte enormt meget på tv omkring oktober-november måned sidste
år)- Det er den hvor en masse farvede kugler/hoppebolde vælter ned af en
gade (tror det er i San Fransisco, grundet bakkerne)
Det er akustisk guitar og en fyr der synger... Noget med "a hand...to lean
on......"

Jeg hørte den forleden på P3, hvor de sagde noget med Rosa Parks
"Heartbeats"- men jeg synes ikke at kunne finde noget på nettet...plus jeg
finder navnet lidt besynderligt!

Hjælp!!

Tak skal I have

:)

Carina

Fra : Mathias

Dato : 30-07-06 17:55

cj wrote:
> [...]
>
> Jeg hørte den forleden på P3, hvor de sagde noget med Rosa Parks
> "Heartbeats"- men jeg synes ikke at kunne finde noget på nettet...plus jeg

Det skulle gerne være

Jose Gonzales - Heartbeats

originalen er med The Knife

Fra : cj

Dato : 30-07-06 22:48

Mathias- Tusinde tak!!!! :)

Fra : F.Hansen

Dato : 30-07-06 17:55

"cj" <cjrocksthehouse@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jeg hørte den forleden på P3, hvor de sagde noget med Rosa Parks
> "Heartbeats"- men jeg synes ikke at kunne finde noget på nettet...plus jeg

Jose Gonzalez : Heartbeats ifølge Google