Fjerne automatisk indsat kode
Fra : Hans J. Jensen

Dato : 30-07-06 00:04

En server indsætter automatisk noget kode i enden af alle filer (html)
som lægges op på serveren, hvilket gør, at det er umuligt at validere
det. Den indsatte kode indsættes jo efter </html>. Er der en smart måde,
man kan fjerne dette uden at skulle ændre på indstillingerne på serveren?

Mvh.
Hans

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 30-07-06 00:18

Hans J. Jensen skrev:

> [...]
> umuligt at validere det. Den indsatte kode indsættes jo efter
> skulle ændre på indstillingerne på serveren?

Nej - skift til en anden server der ikke belemrer dig og brugerne
med ekstra kode.

Hvis det bare drejer sig om validering, kan du dog løse problemet
ved at udelade </body> og </html> - det er tilladt i html 4 (ikke i
xhtml).
--
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : Hans J. Jensen

Dato : 30-07-06 01:06

Jens Gyldenkærne Clausen skrev:
> Hans J. Jensen skrev:
[snip]
> Hvis det bare drejer sig om validering, kan du dog løse problemet
> ved at udelade </body> og </html> - det er tilladt i html 4 (ikke i
> xhtml).
Tak for svarene!

Det ender det nok med en anden server, da jeg gerne vil gøre det i xhtml.

Mvh.
Hans

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 31-07-06 14:05

Jens Gyldenkærne Clausen wrote:

> Hvis det bare drejer sig om validering, kan du dog løse problemet
> ved at udelade </body> og </html> - det er tilladt i html 4 (ikke i
> xhtml).

Vi snakker sandsynligvis om tdc's home-servere. Det er dem, brugerne
sædvanligvis klager over.

Desværre virker dit trick ikke mere - det er faktisk 1½ år siden, tdc
ændrede på den kode, de indsætter, hvilket medfører, at det ikke validerer:

http://home19.inet.tele.dk/egin/valid.html

Erik Ginnerskov
http://html-faq.dk/

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 31-07-06 17:18

Erik Ginnerskov skrev:

> Desværre virker dit trick ikke mere - det er faktisk 1½ år
> siden, tdc ændrede på den kode, de indsætter, hvilket
> medfører, at det ikke validerer:

Du har ret - jeg kan godt huske det har været nævnt før.
--
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : Allan Vebel

Dato : 30-07-06 00:22

Hans J. Jensen skrev:

> Er der en smart måde, man kan fjerne dette uden at
> skulle ændre på indstillingerne på serveren?

Ja, find en anden udbyder der ikke piller ved din kode.

--
Allan Vebel
http://html-faq.dk

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 30-07-06 11:38

Hans J. Jensen skrev:

> En server indsætter automatisk noget kode i enden af alle filer (html)
> som lægges op på serveren

TDC?

--
Bertel