Skærme
Fijala 3554
Hvad inspirationen bringer..
Fra : Troels Petersen

Dato : 19-06-01 09:59

Hej Rasmus,

Hermed en lille forsinket fødselsdagshilsen til en gammel mand. Håber der
var hygge i det lille hjem
Glæder mig efterhånden ustyrligt til Roskilde, bare det dig bliver godt
vejr.....

Troels

Fra : Troels Petersen

Dato : 19-06-01 10:02

Ha, Ha!
Beklager denne post, men er der ingen mulighed for at slette egne beskeder?
Det var da godt det ikke var en 10 sider lang kærlighedserklæring

Endnu engang undskyld.....

Troels

Fra : Bruun

Dato : 19-06-01 19:52

Hejsa,
> [...]
beskeder?
> Det var da godt det ikke var en 10 sider lang kærlighedserklæring

Det sker =)

Message -> Cancel Message

Mvh Kim Bruun

Fra : Troels Petersen

Dato : 20-06-01 00:03

Mange tak, jeg var ikke klar over at man kunne annullere en besked
Troels

Fra : Carsten Riis

Dato : 19-06-01 22:00

Troels Petersen wrote:

> Ha, Ha!
> Beklager denne post, men er der ingen mulighed for at slette egne beskeder?
> Det var da godt det ikke var en 10 sider lang kærlighedserklæring
>
> Endnu engang undskyld.....

Eller tilsvining af nuværende arbejdsgiver, hehehehehe

--
Med venlig hilsen Carsten Riis (for email: se godt efter i headeren)
Hvis du i emnelinjen begynder med Sv: så kan ikke alle læse dine