xhtml v1.0 vs. 1.1
Fra : Rune Jensen

Dato : 27-07-06 22:19

Ja, jeg er lidt nysgerrig. Har hørt, man skal holde sig til 1.0, men ser
da ind i mellem nogle sider, som er 1.1. Så hvad er forskellen? Og
fordelene ved 1.1?

MVH
Rune Jensen

--
webmaster for www.discolight.dk udlejning af lyd og lys til din fest

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 27-07-06 23:11

Rune Jensen skrev:

> Ja, jeg er lidt nysgerrig. Har hørt, man skal holde sig til
> 1.0, men ser da ind i mellem nogle sider, som er 1.1. Så hvad
> er forskellen?

Der er meget få forskelle. Blandt de få betydende forskelle er at
1.0 godt må sendes som text/html mens 1.1 ikke bør sendes som
text/html. Se evt.
<http://www.hintzmann.dk/articles/doctype/#ikke_xhtml11>

> Og fordelene ved 1.1?

Ingen (ud over at man kan sige at man bruger den nyeste version).
--
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : Rune Jensen

Dato : 28-07-06 20:33

"Jens Gyldenkærne Clausen" wrote in message

> [...]
> <http://www.hintzmann.dk/articles/doctype/#ikke_xhtml11>

> Ingen (ud over at man kan sige at man bruger den nyeste version).

Tak for svaret. I så fald holder jeg mig til version 1

MVH
Rune