Huset på Christianshavn-komponist???
Fra : Ingolf Olsson

Dato : 26-07-06 23:20

Hej- jeg har altid troet at Bendt Fabrisius Bjerre-har lavet musikken
til> Huset på Christianshavn<
Har nogen her i gruppen svar på dette ?...
Hvem er har lavet musiktemaet til denne Filmserie?
Hilsen Ingolf Olsson

Fra : Henrik Veber Madsen

Dato : 27-07-06 00:31

Ingolf Olsson skrev i meddelelsen <44C7EA79.602A2B2B@private.dk>...
>Hej- jeg har altid troet at Bendt Fabrisius Bjerre-har lavet musikken
>til> Huset på Christianshavn<
>Har nogen her i gruppen svar på dette ?...
>Hvem er har lavet musiktemaet til denne Filmserie?

Steen Holkenov er den anden af de to, der nogensinde skrev musik til Huset.
Mit umiddelbare gæt er at det er ham, der skrev åbningstemaet.

hvm
--
Kunstneren tidligere kendt som KøbMitNavn.

Fra : Michael Lund

Dato : 27-07-06 18:04

"Ingolf Olsson" <ingolf@private.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> til> Huset på Christianshavn<
> Har nogen her i gruppen svar på dette ?...
> Hvem er har lavet musiktemaet til denne Filmserie?

Nåede lige at fange dette i forteksterne til aftenens afsnit:

Titelmusik: Steen Holkenov.

Men du har ret, troede egentlig også at det var Bent der skrev musikken.

Mic.

Fra : Ingolf Olsson

Dato : 28-07-06 01:07

Ok- og tak for svar.
Min svigersøn gjorde opmærksom på det...og jeg kom i tvivl.-
Nu skulle det være på plads
Hilsen Ingolf