Sang fra Italien
Fra : Angina

Dato : 26-07-06 13:06

Hej i gruppen!

Så er det ved at være tiden, hvor folk kommer hjem fra ferie, har hørt et
nummer igen og igen, og nu skal have hjælp til at finde kunstner og titel.

Sådan er det i hvertfald for mig...har just været 14 dage i Italien, hvor vi
dagligt hørte et nummer, det er et up-beat nummer, det er moderne rytmer,
der synges på Italiensk af en mand, det eneste jeg kan af teksten fra
omkvædet er: Koko eller Coco, muligvis synges der også Kakalika. Mange af
de Italienske sange er ledsaget af forskellige fagter der danses til.

Sidder der mon en enkelt eller 2 der kan hjælpe, bare skyd løs, al hjælp
modtages med kyshånd :- ).

Mvh. Angina