Skala FM, Radio ABC
Fra : steen

Dato : 26-07-06 09:11

Hej,

er der nogen der kender frekvensen på du to radio kanaler

Skala FM
Radio ABC

Robbie Williams spiller en koncert som bliver sendt på de to radiokanaler i
Danmark.

Men jeg har ikke hørt om dem.

Håber nogen kan hjælpe.

Hilsen

Steen

Fra : Ukendt

Dato : 26-07-06 11:38

> er der nogen der kender frekvensen på du to radio kanaler
>
> Skala FM
> Radio ABC

http://www.radioabc.dk/
http://skalafm.jv.dk/

Frekvenserne står på deres sider. Den ene befinder sig i Randers, og den
anden ligger fra Kolding til Esbjerg. Så er man til hitliste pop uden dybde,
er det et par udmærkede kanaler. Kører man igennem landet og skifter imellem
dem, kan man ikke høre forskel på dem alligevel.

> Robbie Williams spiller en koncert som bliver sendt på de to radiokanaler
> Danmark.

Hvis man er til ham, så er kanalerne et oplagt valg, også i det daglige. Han
bliver spillet mindst tre gange i timen.

> Men jeg har ikke hørt om dem.
> Håber nogen kan hjælpe.

Jeg har hørt om dem, og til dem. Det bliver man træt af efter et døgns tid,
men anyway, så håber jeg du kan bruge svaret.

Mvh
Jan Rysz

Fra : steen

Dato : 26-07-06 19:31

"Rysz \(8900\)" <jrysz[snabela)oncable(dot)dk> wrote:

> [...]
>
> Jeg har hørt om dem, og til dem. Det bliver man træt af efter et døgns
> tid, men anyway, så håber jeg du kan bruge svaret.

Hej,

tak for hjælpen.

så må jeg fedte for dem jeg kender i det område.

Hilsen

Steen

Fra : Claus Skaarup

Dato : 26-07-06 21:02

"steen" <steengod@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> så må jeg fedte for dem jeg kender i det område.

Radio ABC sender på nettet i 128 Kbps, så hvis du vil have optaget noget,
kan det da lade sig gøre ad den vej.

--
M.v.h. Claus
www.skaarup.nl