KMR-mælk
Fra : Battlefield´s

Dato : 20-07-06 15:37

Hej
Min siameser Tippe fik 7 killinger i tirsdags, de har det alle fint, men en
af dem er ret lille og jeg kunne tænke mig at give den lidt flydende
KMR-mælk. Men hvor købes det?
Jeg troede at det var på apoteket, men de gloede på mig som om jeg snakkede
russisk
Nå, men dyrehandleren vidste godt hvad det var, men havde valgt ikke at føre
det, på grund af ringe efterspørgsel kombineret med ret kort holdbarhed.
Men hvor finder jeg det så?
Hilsen Vibeke
www.battlefields.dk

Fra : Anette

Dato : 20-07-06 15:53

Hej VIbeke

Loppetjansen.dk har flere forskellige slags

http://loppetjansen.dk/product_info.php?cPath=194_197&products_id=2568

God fornøjelse med de små jeg er kun lidt misundelig

/ Anette

Fra : Charlotte

Dato : 20-07-06 16:21

Ellers så har din dyrlæge det næsten med sikkerhed..

Hent en gratis SPAMfighter her.

Fra : Tina M.

Dato : 20-07-06 16:51

"Battlefield´s" <battlefield@SLET.mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> føre
> det, på grund af ringe efterspørgsel kombineret med ret kort holdbarhed.

Husk, det skal være det flydende til en så lille killing.
Pulveret er ikke til, at få 100 % opløst, og en klump kan være fatal nede i
en lille killinge-mave.

Pulveret er okay til killinger fra 4 uger og op.

Tillykke med dem

--
Mvh, Tina
www.heart-and-soul.dk

Fra : Battlefield´s

Dato : 20-07-06 21:12

"Tina M." <virker@ikke.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> en lille killinge-mave.
>
> Pulveret er okay til killinger fra 4 uger og op.

Hej
Ja, det er netop det der er problemet, pulveret kunne jeg nemlig godt få

Men det flydende kan ikke holde sig så længe, så derfor vil forretningerne
ikke ligge inde med det.
Hilsen (og tak!)
Vibeke

Fra : Katrine Nederby

Dato : 20-07-06 23:21

> [...]
> en
> af dem er ret lille og jeg kunne tænke mig at give den lidt flydende

Hej Vibeke.

Du kan få flydende KMR her: http://www.alttilhundogkat.dk
Jeg har selv købt det på Bygholm Dyrehospital for 3 månneder siden, så mon
ikke du også kan få det der?

Tillykke med kuldet i øvrigt

--
Mange hilsner
Katrine

Fra : Battlefield´s

Dato : 21-07-06 14:24

"Katrine Nederby" <beydanaslet@dettehotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Du kan få flydende KMR her: http://www.alttilhundogkat.dk
> Jeg har selv købt det på Bygholm Dyrehospital for 3 månneder siden, så mon

Tak Katrine.
Min mand har netop været ude på Bygholm Dyrehospital, men deværre havde de
kun pulveret, ikke det flydende.
Hilsen Vibeke og de 7 små "misfostre"
www.battlefields.dk

Fra : dpl

Dato : 21-07-06 15:32

Hejsa
Til lykke med de små!

Da vi skulle have et kuld for 2 måneder siden, fik jeg sendt nogle dåser
direkte fra fabrikanten. Og jeg har stadig 5 dåser stående (på Lolland),
hvis du er interesseret?

Hilsen Dorthe

PS. De små der aldrig fik brug for mælkeerstatningen kan ses her:
http://www.sevastopol.dk/index.php?sidenummer=15

Fra : Battlefield´s

Dato : 21-07-06 16:55

"dpl" <dplahrmann@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> hvis du er interesseret?
>
> Hilsen Dorthe
>
> PS. De små der aldrig fik brug for mælkeerstatningen kan ses her:

Hej Dorthe
Nej, de ligner skam bestemt ikke nogle, der har manglet noget i opvæksten

Tak for tilbuddet, men nu ser det ud til at de to mindste er begyndt at tage
pænt på, så jeg bruger KMR pulveret til deres mor, hun kan sjovt nok godt
lide dette, men ikke RC pulveret.
Hilsen Vibeke
www.battlefields.dk

Fra : Denise

Dato : 21-07-06 17:37

dpl wrote:
> [...]
> Lolland), hvis du er interesseret?
>
> Hilsen Dorthe
>
> PS. De små der aldrig fik brug for mælkeerstatningen kan ses her:

Nåå, hvor er de dejlige Dorthe
Og tillykke til Vibeke, håber det løser sig

--
Hilsen Denise

Fra : Tanja Petersen

Dato : 21-07-06 10:17

Nu ved jeg ikke hvor du kommer fra, men jeg mener bestemt at Nini´s
dyreartikler i Roskilde føre det.
www.ninis.dk

prøv at ringe til ham.

Hilsner