Opskriftsdatabase
Fra : Kasper Eulert

Dato : 19-07-06 21:20

Hej

Jeg arbejder på min hjemmeside konstant og vil gerne lave et opskrift
index, men jeg gider sant at sige ikke lave en ny side til hver
opskrift.

Er der nogen der kender et form for script eller andet der kan bruges?

Jeg er ikke ny til programmering men jeg er heller ikke meget erfaring
- så det mp gerne være noget der kan forståes:)
Mvh
Kasper Eulert
www.kaffe-cafe.dk - Alt om kaffe!

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 19-07-06 21:57

Kasper Eulert wrote:
> [...]
> opskrift.
>
> Er der nogen der kender et form for script eller andet der kan bruges?

Det er ikke noget, der kan laves med html og css. Du skal have fat i noget
serverside. Find ud af, om du kan køre asp eller php på din server og spørg
så i relevante gruppe:

Erik Ginnerskov
http://html-faq.dk/