Maksimal bredde af tabel
Fra : Michael Knudsen

Dato : 19-07-06 08:36

Hej,

Hvis man placerer en tabel i et DIV, kan man så sikre sig, at tabellen
kommer til få (næsten) samme bredde som DIVet? Jeg har forsøgt mig
med

table { width: 100%; }

i min css-fil men uden held.

--
Michael

Fra : Ukendt

Dato : 19-07-06 12:06

Michael Knudsen wrote:

> Hvis man placerer en tabel i et DIV, kan man så sikre sig, at tabellen
> kommer til få (næsten) samme bredde som DIVet? Jeg har forsøgt mig
> [...]

Har du et link til siden?

Men ellers har du tjekket margin og padding? Men hvorfor pakke tabellen ind
i en div?

--
Med venlig hilsen - Carsten Sørensen

Gode råd til webdesigneren - http://csnet.dk/html/
Nørholm Forsamlingshus - http://forshus.dk

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 19-07-06 22:06

CS wrote:
> Men hvorfor pakke tabellen ind i en div?

Det kunne f.eks. være en <div id="indhold">, som indeholder sidens
information og holder styr på den i forhold til sidens navigation. Det er
svært at sige, når man ikke har fået lov til at se siden.

Erik Ginnerskov
http://html-faq.dk/

Fra : Michael Knudsen

Dato : 20-07-06 06:37

Erik Ginnerskov skrev:

> Det kunne f.eks. være en <div id="indhold">, som indeholder sidens
> information og holder styr på den i forhold til sidens navigation. Det er
> svært at sige, når man ikke har fået lov til at se siden.

Jeg har ikke fundet ud af, hvad der var galt, men af en eller anden
grund virker det nu. Jeg må på et eller andet tidspunkt have lavet en
slåfejl. Beklager!

--
Michael Knudsen