American beauty
Fra : Saaby

Dato : 17-07-06 19:55

I filmen bliver der på et tidspunkt spillet noget pink floyd, er der en der
kan fortælle mig hvad det er for et nummer og evt hvilket Pink floyd album
det kommer fra.

Håber at det er det rigtige sted at spørge om den slags og ellers undskyld

Fra : Peter Juhl

Dato : 17-07-06 20:34

Saaby wrote:

> [...]
> floyd album det kommer fra.
>
> Håber at det er det rigtige sted at spørge om den slags og ellers

Der bliver ikke spillet Pink Floyd i filmen.

Fra : Eivind

Dato : 17-07-06 21:19

>Der bliver ikke spillet Pink Floyd i filmen.

Ikke helt rigtigt, sangen "Us and Them" af PF bliver sunget i en
alternativ slutning til filmen.

Fra : Flying Hotdogs

Dato : 17-07-06 23:37

Eivind wrote:

> Ikke helt rigtigt, sangen "Us and Them" af PF bliver sunget i en
> alternativ slutning til filmen.

Og det nummer er fra albummet " Dark side of the moon"

Her er en soundtrack liste- uden PF

http://uk.imdb.com/title/tt0169547/soundtrack

Flying Hotdogs